החל מהבוקר (ג') מתרחב שירות המסרונים של נמל חיפה לנהגי המשאיות הפוקדים את הנמל.
השירות, שנועד לשפר את זמני השירות באופן ניכר, מדווח לנהגי המשאית ישירות על תקינות המסרים שנקלטו בנמל בנוגע למכולה, או בנוגע למכולות שהנהג מוביל.
בחודשים האחרונים, לאחר תקופת פיילוט מוצלחת, הורחב השירות והחל מהיום נוסף לו גם חיווי על תקינות המסרים עבור מכולות יבוא מלאות, שאמורות לצאת מהנמל אל הלקוח.
הרחבת השירות יצרה מערך מלא של חווי לנהג המשאית, הן על מכולות יצוא להכנסה לנמל, והן על מכולות יבוא למשיכה, וכן על מסירת מכולות ריקות.
שיפור נוסף שהוכנס השבוע הוא עדכון מלא של מאגר הנתונים של נהגי המשאיות, בהתאם למספר הסלולרי הרשום ברישיון הכניסה של הנהג לנמל. זאת במקום להסתמך על המספר הרשום במסר תעודת האחסנה, נתון שאינו תמיד מדויק.
את הפרויקט מובילים אגף המיחשוב ומחלקת המכולות של נמל חיפה.
ראש מחלקת מכולות יואב מרגלית: "אנחנו רואים בחודשים האחרונים שיפור משמעותי בזמן השהייה של המשאיות בנמל. זו אחת התוצאות של שירות המסרונים. כעת, עם הוספת הנתונים גם למסרים עבור מכולות יבוא, אין ספק שנוכל להשיג שיפור נוסף. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לציבור הנהגים על שיתוף הפעולה".
ראש אגף מערכות מידע ומיחשוב אורי רגב: "אנחנו בתהליך מתמשך של שיפור שירותי המידע ללקוחות הנמל. לאחר השקת שירות המסרונים לסוכני האונייה, מגיע כיום השיפור הנוסף גם לנהגי המשאיות. מטרתנו היא להעביר את המידע ללקוחות באופן פשוט ומיידי".