ה-TOS שובר שיאים בנמל חיפה

בנמל חיפה שבעי רצון, מערכת ה-TOS מרה שיפור ניכר ורציף משבוע לשבוע. היום קבעה המערכת שיא חדש בשינוע המכולות למשמרת אחת. "יד אחת" שעבדה היום על אוניית MSC PERLE שינעה 331 מכולות


00:00 ,14.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חודש בלבד לאחר העלייה המלאה לאוויר של מערכת ה-TOS של חברת Navis בנמל חיפה, נשבר שיא שינוע המכולות למשמרת אחת, היום במסוף כרמל.

מנמל חיפה נמסר כי, השיא נקבע באוניה של MSC, שאוניותיה היו הראשונות שעבדו תחת מערכת ה-TOS בתקופת ההפעלה הראשונית, בחודש נובמבר שעבר. "יד אחת" שעבדה היום במשמרת א' על האוניה MSC PERLE שינעה (פריקה וטעינה) 331 מכולות. מדובר בנתון גבוה במיוחד בכל קנה מידה, אולם על רקע העובדה כי עבר חודש ימים בלבד מאז "השתלטה" מערכת ה-TOS על כלל הרציפים בנמל חיפה, מדובר בהישג שהוא באמת יוצא מן הכלל.

כמו כן, גם היד הנוספת שעבדה הבוקר במשמרת א' במסוף כרמל השיגה נתון מרשים של 269 מכולות בפריקה וטעינה של האוניה HELENA SIBUM.

מנמל חיפה נמסר עוד כי, הנתונים המושגים בכל הרציפים משתפרים מדי שבוע, וכי קיימת שביעות רצון גדולה מהתקדמות המערכת. מבחינה טכנית מערכת ה-TOS מתפקדת בצורה טובה מאוד, והעבודה כי חודש ימים בלבד לאחר עליית המערכת מושגות תוצאות דומות לאלו שהוצגו תחת ה"נימרוד" ולעיתים אף מעבר לכך, מעוררת סיפוק רב.

לטענת אנשי התפעול בנמל חיפה, שיתוף הפעולה בין אנשי ה-TOS לאנשי התפעול והציוד בשטח, היא מדהימה, וזה המפתח להצלחה. גם מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן ציין באחרונה בפני דירקטוריון החברה כי: "עם כל הכבוד לטכנולוגיה, העובדים הם הגיבורים הגדולים במהלך המאתגר הזה"

עוד צוין כי, בדיונים המתקיימים באופן רציף בנמל חיפה בנושא ה-TOS מתברר כי ישנו ביטחון גדול ביציבות המערכת ובתפקוד שלה, וכעת המטרה היא להמשיך ולשפר את התפוקות כדי להגיע לסטנדרטים הגבוהים שהעמיד לעצמו נמל חיפה למען לקוחות הנמל.