דגלי הודו וישראל בנמל חיפה

בהחלטת מנכ״ל נמל חיפה, מנדי זלצמן, נתלו ברחבי הנמל דגלי הודו לצד דגלי ישראל. מנדי זלצמן: ״הצלחנו להביא חברת ענק הודית להשקעה משמעותית בישראל. נמל חיפה יהיה סמל לקירבה בין המדינות ובין העמים״


13:01 ,20.07.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

בהחלטת מנכ״ל נמל חיפה, מר מנדי זלצמן, נתלו ברחבי הנמל דגלי הודו לצד דגלי ישראל. נזכיר כי בשבוע שעבר כתבה קבוצת אדאני פורטס ההודית בשותפות עם קבוצת גדות הישראלית במכרז למכירת חברת נמל חיפה. הקבוצה המשותפת הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר עבור חברת הנמל – 4.1 מיליארד שקל.

 

מנדי זלצמן מנכ״ל חברת נמל חיפה: ״מעבר לעובדה שהצלחנו להביא חברת ענק הודית להשקעה כל כך משמעותית בישראל, ריגשו אותי מאוד הדברים של בעלי החברה מר גאוטם אדאני, שבחר בהודעת הזכייה לציין בהתרגשות את הקשר העמוק שבין הודו לחיפה, עוד מימי הניצחון ההירואי של חיל הפרשים ההודי בחיפה במלחמת העולם הראשונה. לאור כל זאת החלטתי להניף את דגלי הודו, לצד ישראל, ברחבי הנמל. נמל חיפה יהיה סמל לקירבה בין המדינות ובין העמים״.

 

נזכיר כי במסיבת עיתונאים שהתקיימה ביום התמחור ולאחר הכרזת הזוכה במכרז, אמר נציג הזוכה, מר סאנדיפ מיאטה, נשיא חברת Adani Ports & SEZ: ״בשם יו״ר קבוצת אדאני, מר גאוטם אדאני, אני מודה לכם על ניהול מכרז מקצועי. אנחנו גאים להיות מזוהים עם נמל חיפה ומצפים להביא צמיחה לעסקים של נמל חיפה. אני מקווה שיחסי ישראל – הודו יצמחו גם כן מכאן והלאה. אנחנו מצפים מאד להשקיע גם בסקטורים נוספים בישראל, בעיקר טכנולוגיה ואנרגיה ירוקה״.