נמל המפרץ: שרוולי נוסעים חדשים לנתב״ג נפרקו מאניית צים

השרוולים, כל אחד מהם באורך 17.6 מטר, ברוחב של 3.6 מטרים ושלושה מטרים גובהם הגיעו לנמל המפרץ על סיפון האנייה של צים מנמל שנזן. המטען הייחודי נפרק באמצעות מנופי הגשר המתקדמים בנמל המפרץ, לאחר תכנון מקדים של צוותי התפעול בנמל וצוותי התפעול של ZimLog


14:47 ,22.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

האנייה SEASPAN EMERALD של צים פרקה לפני מספר ימים 8 שרוולי נוסעים במשקל של 8.5 טון כל אחד, באמצעות צוותי התפעול של נמל המפרץ.

 

השרוולים, כל אחד מהם באורך 17.6 מטר, ברוחב של 3.6 מטרים ושלושה מטרים גובהם הגיעו לנמל המפרץ על סיפון האנייה של צים מנמל שנזן. נזכיר כי זוהי האנייה שעלתה על שרטון מול חופי עכו בדרכה לנמל המפרץ ושוחררה לאחר יומיים של עיכוב. 

 

היצרן של שרוולי הנוסעים הוא אחת החברות הבנות של China International Marine Containers (Group) Ltd. (CIMC) והמטען מיועד לרשות שדות התעופה, במטרה להחליף את השרוולים הקיימים בנתב״ג בחדשים, המאפשרים לנוסעים חוויית בורדינג ייחודית בעת עלייה למטוס.

 

בנמל המפרץ הביעו שביעות רצון משיתוף הפעולה ההדוק מול ZimLog, לאחר השלמת המבצע התפעולי המורכב לפועל. המטען הייחודי נפרק באמצעות מנופי הגשר המתקדמים בנמל המפרץ, לאחר תכנון מקדים של צוותי התפעול בנמל המפרץ יחד עם צוותי התפעול של ZimLog. 

 

מנמל המפרץ נמסר כי ״זו לא הפעם הראשונה שמטען חריג נפרק בנמל המפרץ באמצעות מנופי הגשר המיועדים למכולות, לפני כשנה פרקו בנמל המפרץ באמצעות מנופים אלו צינורות גז ואף כנפי מטוס״.