נמל המפרץ קיים כנס בטיחות משותף עם ארגון הממונים על הבטיחות

הכנס, שהתקיים זו הפעם השנייה ברציפות בנמל המפרץ, מהווה את נקודת המפגש המרכזית של ממוני הבטיחות העוסקים בתחום, מכלל החברות המובילות במשק, והוא כלל הרצאות בתחום הבטיחות וסדנאות מעשיות


10:44 ,30.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע נערך הכנס השני של ארגון הממונים על בטיחות בנמל המפרץ. הכנס, אשר ארך יום שלם, התמקד בחשיבות הטיפול בבריאות הנפש של העובדים ובמניעת לחצים כרוניים בסביבת העבודה. מומחים מהתעשייה הציגו ממצאים ודנו בפרקטיקות מיטביות לשיפור איכות החיים והרווחה הנפשית של העובדים.

 

הכנס מהווה את נקודת המפגש המרכזית של ממוני הבטיחות העוסקים בתחום, מכלל החברות המובילות במשק, והוא כלל הרצאות בתחום הבטיחות וסדנאות מעשיות שהציעו כלים והבנה מעמיקה בתחום.

 

זו הפעם השנייה שנמל המפרץ נרתם לטובת אירוח הכנס, אשר במהלכו הציגו ממוני הבטיחות של הנמל, דוד מגל ואיציק פרץ, את סביבות העבודה המתקדמות, הציוד הארגונומי, ואת תהליכי העבודה שנעשים מדי יום לרווחת העובדים.

 

דוד מגל, הממונה על הבטיחות בנמל המפרץ: ״שיפור מתמיד בסביבת עבודה מותאמת ומונגשת לעובדים היא חלק משגרת עבודתנו וכממוני בטיחות, יצירת סביבת עבודה משרדית נאותה מוכיחה לא פעם כי היא תורמת רבות להפחתת לחצים פיזיים לגפיים וללחצים נפשיים. אנו שמחים לארח זאת השנה השנייה את הכנס החשוב הזה. בשנה זו היה חשוב לנו במיוחד שהכנס יעסוק בנושאים רחבים כמו הרווחה הנפשית של העובדים ושיפור חייהם. שיתוף הפעולה בין הנמל לבין ארגון הממונים על הבטיחות חשוב ביותר ומביא לתוצאות טובות״.

 

ארגון הממונים על הבטיחות ציין את חשיבות הכנס בהעלאת המודעות לנושא חשוב זה ולצורך בפעולות ממוקדות כדי ליצור סביבות עבודה בריאות ותומכות יותר.

 

יעקב עזרא, יו״ר ארגון ממוני הבטיחות: ״בהמשך לכנס שנערך בשנה שעברה בנמל המפרץ, הוחלט גם השנה לקיים את כנס ממוני בטיחות בנמל לאחר שנוצרה אהדה למקום. השנה הכנס כלל למעלה מ-150 חברים בארגון, והנושא שנבחר הוא השחיקה בעבודה. זהו נושא שכמעט ואינו מדובר ולכן נבחר להיות הנושא המוביל השנה. השחיקה במקצועות שלנו מוגברת ויש לנו הרבה מה ללמוד מנמל המפרץ בהקשרי היעילות והחיסכון ולכן החיבור של כנס כזה עם נמל המפרץ מספק מענה ודוגמה חיה למניעת שחיקה בעבודה״.