נמל המפרץ חוגג את יום האישה הבינ"ל

הנהלת נמל המפרץ שמה למטרה להעסיק נשים רבות במגוון תפקידים וכחלק מחגיגות יום האשה, קיימו בנמל ברנאץ' חגיגי ומפנק לעובדות הנמל, שכללה חלוקת מתנה אישית, הרצאה בנושא העצמה נשית וגיוס משאבים להצלחה ושגשוג אישי


12:27 ,07.03.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

זה לא סוד כי ענף הנמלים היה נחשב עד השנים האחרונות כענף גברי במיוחד, החל מהתפקידים השונים ברציפים ועד תפקידי המטה וההנהלה שאוישו לרוב על ידי גברים. בשנים האחרונות, עם התקדמות ענף הנמלים בארץ והקמת הנמלים החדשים, שהביאו לצד הטכנולוגיה התפעולית שוויון הזדמנויות מלא לנשים. נשים רבות הצטרפו והפכו למובילות משמעותיות בענף הנמלים בישראל.

 

בהנהלת נמל המפרץ מציינים כי מיום הקמתו של הנמל פועלות בו נשים רבות במגוון רחב של תפקידים, החל מתפקידי הנהלה כמו מנהלת השירות, מנהלת הרציפים ומנהלת משאבי אנוש, דרך מחלקות התפעול, הביטחון ועד לתפקידי הקצה כנהגות טאגים ומפעילות מנופים.

 

בשיחה עם אתר port2port מספרת נועה פורת משעלי, מנהלת מחלקת משאבי האנוש בנמל המפרץ כי כבר מימיו הראשונים היה חשוב לנמל המפרץ לשים דגש מיוחד על שילוב נשים בכל המקצועות בנמל. "כשבצענו את הגיוס הראשוני לנמל היה חשוב לנו להגיע גם לנשים ולהציג להם את המגוון העצום של התפקידים שיש לנמל המפרץ להציע, רצינו לייצר סביבת עבודה מגוונת ועדכנית שתתאים לערכים של הנמל".

 

יונית קלפר, מנהלת שירות הלקוחות של נמל המפרץ, הוסיפה: ״היתרון של ניהול נשי המשלב אינטילגנציה ריגשית וניהול משימות וביצועים בו זמנית מעניק יכולת לארגון להתמודד עם כל אתגר באופן אופטימלי. כולי גאווה לייצג ארגון בו קיימת תמיכה משמעותית לשלב כוח נשי במגוון תפקידים, ובמבחן התוצאה ההישגים מדברים בעד עצמם.

 

כחלק מחגיגות יום האשה בנמל המפרץ קיימו בנמל ברנאץ' חגיגי ומפנק עבור עובדות הנמל שכללה חלוקת מתנה אישית לכל עובדת, הרצאה בנושא העצמה נשית וגיוס משאבים להצלחה ושגשוג אישי.