נמל המפרץ אירח כנס של ארגון הממונים על בטיחות

במהלך סיור שנערך בנמל הוצגו היכולות המתקדמות של ערוגות אחסון חומרים מסוכנים, המערך הטכנולוגי לניטור של דליפות חומ״ס, הציוד החדיש והמתקדם כדוגמת תותחי קצף בשלט רחוק וקירות מגן להפרדה ומניעה של אירוע נפיץ


11:46 ,06.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר אירח נמל המפרץ את ארגון הממונים על הבטיחות, במסגרת כנס בנושא חומרים מסוכנים ותיק חירום. הכנס מהווה את נקודת המפגש המרכזית של ממוני הבטיחות העוסקים בתחום, מכלל החברות המובילות במשק. הכנס כלל הרצאות בתחום הבטיחות וסדנאות מעשיות שהציעו כלים והבנה מעמיקה בתחום.

 

מנמל המפרץ נמסר כי במסגרת הכנס, נערך סיור רכוב בנמל במהלכו הוצגו היכולות המתקדמות של ערוגות אחסון חומרים מסוכנים, המערך הטכנולוגי לניטור של דליפות חומ״ס, הציוד החדיש והמתקדם כדוגמת תותחי קצף בשלט רחוק וקירות מגן להפרדה ומניעה של אירוע נפיץ.

 

במהלך הכנס, שותפו חוויות מתחום הבטיחות בעבודה, ניתנו כלים להשגת יכולות ניהול בטיחות והוצגו הישגיו של ארגון הממונים על הבטיחות ויעדיו לשנים הקרובות. במסגרת שיתוף הפעולה עם נמל המפרץ, תוקם פלטפורמה לשיתופי פעולה ורענון הנחיות בנושא חומרים מסוכנים.

 

מנהל מחלקת בטיחות בנמל המפרץ, גריגורי צ׳יז׳יקוב מסר: ״שמחנו לארח את הארגון הארצי של ממוני הבטיחות, להציג בפניהם את נמל המפרץ, מהנמלים המתקדמים בעולם, ואת סטנדרט הבטיחות הגבוה של SIPG״. 

 

ד״ר יעקב עזרא, יו״ר ארגון הממונים על הבטיחות והגיהות: ״אני מודה לנמל המפרץ על אירוח הכנס בצורה מקצועית ונדיבה. מודלים של שיתוף בתחום הבטיחות הינו נתיב יעיל לפלטפורמה מקצועית בה חולקים את הידע ומייעלים את העבודה״.