נמל המלך עבדאללה הסעודי מצטרף לשירות MSC Indus 2

קו זה מקשר את נמלי הודו והים התיכון עם נמלי ארה״ב וקנדה, אותו מפעילה ענקית הספנות MSC. גורמים בענף הספנות הסעודי: חברת MSC מכירה בתפקידה של הממלכה כנקודת המפגש של מזרח ומערב


09:47 ,24.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל המלך עבדאללה בסעודיה התווסף כנמל פקידה חדש לשירות MSC Indus 2, המקשר את נמלי הודו והים התיכון עם נמלי ארה״ב וקנדה, אותו מפעילה ענקית הספנות MSC.

 

בסעודיה נטען כי הדבר יסייע לנמל לתרום ולפתח את שווקי היצוא באמצעות הקלת הסחר בין צפון אמריקה ותת היבשת ההודית, שהיא שותפת הסחר העיקרית של ערב הסעודית, ואחת הכלכלות הצומחות ביותר בעולם.

 

סבב הפקידה המעודכן של קו MSC Indus 2 יכלול את:

Mundra – Nhava Sheva – King Abdullah Port – Suez – Barcelona – Valencia – Sines – Halifax – Boston – Philadelphia – Baltimore – Port Everglades – Freeport – Houston – Gioia Tauro – Suez – Mundra

 

עוד נמסר כי נמל המלך עבדאללה בסעודיה יספק שירותים לוגיסטיים למכולות המובלות מנמל Mundra, שהוא נמל המכולות הפרטי הגדול בהודו, כמו גם את השירותים הדרושים ליצואנים הגדולים לנמלים מובילים באירופה וכן לנמל Halifax בקנדה ומשם לערים במערב התיכון של ארה"ב כמו שיקגו ודטרויט.

 

נדגיש כי בשנת 2021 הרחיבה MSC משמעותית את הכיסוי שלה בצפון אמריקה, עם שלוש הפלגות עם זמני הפלגה תחרותיים לנמלי החוף המזרחי והגולף בארה״ב והפלגה ישירה אחת לקנדה.

 

עם צירופו של נמל המלך עבדאללה, לפי גורמים בענף הספנות הסעודי, MSC מכירה בתפקידה של הממלכה כנקודת המפגש של מזרח ומערב, כיצרנית ויצואנית מרכזית של סחורות לכל חלקי העולם.