MSC ישראל: יחודש השירות הישיר מאשדוד לנובורוסיסק ברוסיה

זמן השילוח בתובלה הימית בהפלגה זו הוא קצר במיוחד כאשר הסחורות מגיעות מישראל ליעדן תוך 7 ימים. הקו יפקוד את נמל הדרום בימי חמישי. חברת MSC: הקו הוא שירות מהיר ובלעדי של החברה ותומך ביצואני חקלאות ישראלית


13:51 ,19.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC, חברת הספנות הגדולה בעולם, ממשיכה לשנע מטענים מ/אל ישראל ולהרחיב שירותים גם בזמן המלחמה. על רקע זה, החברה הודיעה היום על הכוונה להפעיל מחדש את קו השירות הישיר והבלעדי שלה מאשדוד (נמל דרום) לנמל נובורוסיסק ברוסיה, עם זמני הפלגה קצרים במיוחד של כ- 7 ימים בלבד.

 

ליאורה פז, מנהלת הקירורים של חברת MSC בישראל: ״הקו שמחדש פעילות בתחילת חודש נובמבר תומך בחקלאים הישראלים שמייצאים את תוצרתם למדינות הים השחור. חשיבות הקו בימים אלה רבה במיוחד כאשר עונת ייצוא החקלאות נמצאת בשיאה והוא ישרת אלפי חקלאים ישראלים גם בזמן המלחמה. אנו נמצאים בקשר הדוק עם הלקוחות ונמל הדרום על מנת להתאים את תהליכי העבודה לזמני אריזת והובלת הסחורות ממחסני הקירור. אנחנו פועלים תחת הסנקציות החלות על ייצוא לרוסיה, על פיהן ניתן להעביר ליעד זה רק מזון ותרופות״.

 

הקו יפקוד את נמל הדרום בימי חמישי החל מיום חמישי ה-16 בנובמבר 2023. 

 

נדגיש כי החברה מספקת גם בימים אלה שירותי הובלה, אחסון ולוגיסטיקה לכלל לקוחותיה בישראל וממשיכה לפקוד את נמלי ישראל בצורה רציפה.