סוכנות Sappan מרחיבה הפעילות בקו MISS

בעקבות כניסת אנייה נוספת לשירות קו MISS יהפוך לקו שבועי עם פקידה שבועית כפולה בחיפה ובאשדוד כאשר הפקידה תתבצע בימי חמישי בחיפה ובימי ראשון באשדוד. מנכ״לית ספן, בר כהן: ״המהלך יגדיל את היקף השירותים וישרת את הלקוחות בחיפה״


10:33 ,24.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Sappan סוכניות המייצגת בישראל את חברת Medkon Lines, הודיעה על קבלת חלון נוסף בנמל אשדוד בתחילת ינואר ועל כניסת אנייה נוספת לקו אשר יהפוך את קו ה-MISS לקו שבועי עם פקידה שבועית כפולה בחיפה ובאשדוד כאשר הפקידה תתבצע בימי חמישי בחיפה ובימי ראשון באשדוד.

 

קו ה-MISS יפקוד את הנמלים הבאים בפקידה שבועית: איזמיר (Nemport), איסטנבול (Yilport), גמליק (Gemport), איסטנבול (Mardas), חיפה, אשדוד. האוניות שיפעלו בקו ה-MISS הן האניות Medkon Samsun ו-Medkon Mira.

 

מסוכנות Sappan נמסר עוד כי קו EMX ימשיך לפקוד את נמל אשדוד במתכונת חלון שבועי, וימשיך לפקוד שבועית את נמלים איסקנדרון (Iskenderun), ומרסין (Mersin).

 

מנכ״לית ספן, בר כהן, בירכה על המהלך וציינה כי ״מהלך זה יאפשר להגדיל את היקף השירותים של ספן ללקוחותיה אף יותר ויאפשר שירות סדיר מקו MISS על בסיס שבועי, כמו כן ישרת גם את הלקוחות החיפאיים״.