נמל הדרום בראש סדר העדיפויות של נמל אשדוד

מנכ"ל בפועל של נמל אשדוד יצחק בלומנטל אמר בכנס שנערך היום כי ההשקעות שמקדם הנמל נועדו לאזן בין היכולות שלו לאלו של הנמל החדש


12:35 ,03.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל ציין בכנס SCM של של מנהלי תפעול בחברות גדולות במשק שנערך היום (ג'), כי היערכות חברת נמל אשדוד לאתגרי התחרות מול הנמל הפרטי החדש הנבנה בסמוך לו, מהווה אתגר ניהולי המצוי בראש סדר העדיפויות של החברה.

 

במסגרת ההיערכות לתחרות, אמר בלומנטל, מקדמת חברת הנמל תוכנית השקעות בהיקף כספי של למעלה מ-300 מיליון שקל, מתקציב עצמי, שנועדה לאזן בין היכולות והאמצעים התפעוליים של נמל אשדוד לבין הנמל החדש.

 

בלומנטל: "תוכנית ההשקעות לפיתוח הנמל גובשה בראיית התחרות עם הנמל החדש, בהתבסס על מודל הספנות העולמית, המאופיין במגמת המעבר לאניות גדולות ונפח הובלה גדול לכל לקוח.

 

כיום בנמל פועלים 14 מנופי גשר. המנופים החדשים והמנופים הקיימים שישודרגו יוכלו לתת שירות לאוניות ענק הצפויות לפקוד את הנמל בגודל של 14 אלף TEU".

 

חברת נמל אשדוד סיכמה את שלוש הרבעונים של שנת 2015 בהיקף הכנסות של 834 מיליון שקל, עלייה של 4.1% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, למרות הצמיחה המתונה במשק בחודשים האחרונים.