נמל אשדוד: פרידה מרב חובל יגאל מאור

דירקטוריון חברת נמל אשדוד נפרד מרב חובל יגאל מאור אשר סיים את תפקידו בתור מנהל רשות הספנות והנמלים. יו״ר הדירקטוריון אורנה הוזמן-בכור: תודה לך על שנים של עבודה איכותית ופורייה״


10:17 ,15.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל אשדוד, בהובלת יו״ר הדירקטוריון אורנה הוזמן-בכור, המנכ״ל בפועל אלי בר יוסף ונציגי הנהלה, נפרדו היום מרב חובל יגאל מאור, אשר סיים את תפקידו בתור מנהל רשות הספנות והנמלים. מאור מונה לתפקיד בשנת 2009, ובין היתר קידם את הרפורמות בנמלי הים והיה מעורב בבניית והרחבת נמלי הים החדשים.

 

במהלך הקריירה שלו, מאור שימש בתפקיד ניהולי בחברת צים, כיהן כדירקטור מטעם המדינה, וכיו״ר הדירקטוריון ברשות לחינוך והכשרה ימית. בשנים 2010 ועד 2015 שימש כנציג שר התחבורה במועצת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

 

במהלך שיחת הפרידה, יו״ר הדירקטוריון אורנה הוזמן-בכור ביקשה להודות למאור על שנותיו בתפקיד ועל השותפות לדרך, וציינה כי: ״הודות לשיתוף הפעולה הרב, האוזן הקשבת, והייעוץ המקצועי, הצלחנו בסוגיות רגולטוריות דוגמת מסוע הגרעינים החדש, וכמו כן הגשמנו את החזון לחבר את נמל אשדוד עם נמלי העולם. במאמצים משותפים, הצלחנו לחתום על הסכמים הקשורים לחממה הטכנולוגית עם נמל ברצלונה, נמל ניו-ג׳רזי, ועוד, ולמצב את נמל אשדוד בתור נמל בסטנדרט בינלאומי. תודה לך על שנים של עבודה איכותית ופורייה״.