נמל אשדוד: סקר אתיקה מגלה שביעות רצון גבוהה בקרב הספקים

הספקים נשאלו לגבי שקיפות, אמינות ועל הוגנות בתהליכי הרכש ובפעילות מול הנמל כאשר הניקוד נע בין 0 ל-5 נקודות. מהתוצאות עולה כי רמת שביעות הרצון של ספקי הנמל שענו על הסקר הינה גבוהה מאוד, ועומדת על ניקוד של 4.7 בממוצע


08:35 ,21.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

ועדת האתיקה של נמל אשדוד התכנסה בתחילת השבוע לסיכום פעילות האתיקה לשנת 2023. במסגרת המפגש, הוצגו תוצאות סקר האתיקה אשר הופץ בקרב כ-330 ספקי החברה. לסקר השיבו 92 ספקים המהווים כ-28% מכלל הספקים. בסקר, הספקים נשאלו לגבי שקיפות, אמינות ועל הוגנות בתהליכי הרכש ובפעילות מול הנמל כאשר הניקוד נע בין 0 ל-5 נקודות. מהתוצאות עולה כי רמת שביעות הרצון של ספקי הנמל שענו על הסקר הינה גבוהה מאוד, ועומדת על ניקוד של 4.7 בממוצע. בנוסף ניתנו שאלות חופשיות, אשר גם מהן עלה משוב חיובי כלפי הנמל. לדוגמא, צוין שיתוף הפעולה המצוין של עובדי הנמל, עזרה בהתנהלות, מענה לכל פנייה ועוד. עוד עלתה שביעות הרצון מהתיאום בין גורמי הרכש והגורמים המקצועיים. 

 

מעיין מלכה, מנהלת הסיכונים והממונה על האתיקה בנמל אשדוד: ״אני מודה לוועדת האתיקה על הסקר החשוב כל כך. אנו רואים בכך כלי חשוב המאפשר לנו להתמודד עם האתגרים, להשתפר ואף לתכנן אסטרטגיה להמשך. כל הכבוד לעובדי הנמל אשר בזכותם קיבלנו משוב חיובי מהספקים. המשיכו כך״.