נמל אשדוד: משלוח פרי הדר בהפלגה ישירה ליפן

אניית המטען הקונבנציונלית כוללת למעלה מ-4,500 משטחים עם תוצרת חקלאית של פרי הדר. האנייה תגיע תוך 21 יום לנמלי אוסקה וטוקיו ביפן ולאחר מכן תמשיך לנמל בוסאן בקוריאה


09:54 ,04.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מהדרין הוציאה השבוע, כמדי שנה בתקופה זאת, אניית מטען קונבנציונלית ועליה למעלה מ-4,500 משטחים עם תוצרת חקלאית של פרי הדר הכוללת פומלית, אשכולית לבנה ואשכולית אדומה. לאניית המטען הוותיקה מחסני קירור בבטן האנייה והדבר מייתר את הצורך בשימוש במכולות קירור שחסרונן מורגש עד מאד בימים אלו.

 

האנייה סיימה את פעילות העמסת המשטחים ביום שני השבוע בנמל אשדוד ויצאה בדרכה ליפן ולקוריאה. מכיוון שמדובר במסע ישיר אל עבר הלקוחות, האנייה תגיע תוך 21 יום לנמלי יפן – בהם אוסקה וטוקיו, ולאחר מכן תמשיך לנמל בוסאן בקוריאה.

 

שיקו זאנה, מנכ״ל נמל אשדוד מסר: ״אנו גאים ביכולות הנמל הרבגוניות שלצד הקידמה והחדשנות בחברת הנמל המאפשרות מתן מענה לכלל צרכי לקוחותינו, כולל שימוש בשיטות ישנות ואמצעים מורכבים, כל זאת לצד ניסיון וידע של עובדינו בקו המים. המחזה של העמסת פירות ההדר על המשטחים הינו מרהיב ואנו נפעיל את כל האמצעים בכדי לחזק את הייצוא החקלאי של מדינת ישראל״.