נמל אשדוד: מרחיבים את מגוון השירותים המקוונים בשל משבר הקורונה

החברה מאפשרת תשלום חשבוניות וחידוש רשיונות כניסה לנמל מבלי הצורך להגיע פיזית לקופת הנמל. עליית המערכת לאוויר התאפשרה הודות לעבודה מאומצת של כלל הצוותים השותפים בתהליך


10:12 ,19.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד הרחיבה את מערך השירותים מקוונים עבור לקוחותיה דרך אתר האינטרנט של החברה. השירות, שנפתח לראשונה ביום ג׳, מאפשר מגוון שירותים, בהם תשלומי חשבוניות עבור כל סוגי התשלומים לרבות לקוחות מזדמנים ויבוא אישי, וחידוש רישיונות כניסה לנמל אשדוד. לפיכך כלל הלקוחות אשר מטעניהם הועברו למסופים העורפיים, יוכלו לבצע תשלום עבור מטענם דרך אתר האינטרנט, או לחדש את אישור כניסתם מבלי הצורך להגיע פיזית לקופת הנמל.

 

השירותים המקוונים של נמל אשדוד נפתחו במטרה למנוע הגעתם הפיזית של לקוחות לביצוע פעולות תשלום בקופה, אשר עלולה להביא לחשיפה פוטנציאלית שלהם לוירוס הקורונה. כמו כן, הם מקצרים תהליכים ומייתרים זמן שהייה מחוץ לבית. נמל אשדוד הוציא הנחייה מפורשת ללקוחותיו כי הם מתבקשים לעשות שימוש בשירות המקוון ולהימנע מהגעה למשרדי חברת הנמל.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי עלייתה של המערכת לאוויר התאפשרה תוך זמן קצר ובהצלחה רבה הודות לעבודה מאומצת של כלל הצוותים השותפים בתהליך: צוות פיונט, צוות DXC, צוות קומטק והצוות הנמלי. מרגע העלייה לאוויר בוצע במערכת שימוש מוצלח על ידי חברות רבות, אשר זכה למשובים חיוביים מטעם המשתמשים בו. יצוין כי חברת נמל אשדוד נמצאת בקשר רציף עם לקוחותיה, ומטפלת כל העת בתחזוקה ובייצוב המערכת.