נמל אשדוד: מערכת בילינג חדשה של חברת אריקסון ישראל

מערכת הבילינג החדשה של חברת אריקסון העולמית תוטמע בעבודת הנמל במהלך השנתיים הקרובות. יצחק בולמנטל: פרויקט אסטרטגי שיאפשר לחברת הנמל להשיג יתרון תחרותי ולהגיב במהירות לשינויים בשוק


13:35 ,06.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם עם חברת אריקסון ישראל בע"מ לרכישה והטמעה של מערכת בילינג חדשה. חברת אריקסון ישראל זכתה במכרז לאספקה והטמעת מערכת הבילינג של חברת אריקסון העולמית.

 

בשבוע שעבר התקיים בנמל אשדוד טקס חתימה חגיגי על הסכם לרכישת מערכת הבילינג בהשתתפות מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת אריקסון ישראל, אלון ברמן, מנכ"לית חברת הייעוץ IT Solutions תמי זיתן, אשר מלווה את נמל אשדוד לאורך הפרויקט, נציגי הנהלת חברת הנמל ואריקסון ישראל, יחד עם הגורמים המקצועיים של הצדדים.

 

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל ציין כי: "מדובר בפרויקט אסטרטגי להטמעת מערכת מתקדמת שתאפשר לחברת הנמל להשיג יתרון תחרותי, ולהגיב באופן מהיר לשינויים בשוק באמצעות יישום יעיל של הסכמים מסחריים לשימור הלקוחות והגדלת היקפי פעילותם".

 

מנכ"ל אריקסון ישראל, אלון ברמן אמר "אנו שמחים וגאים להיות הספק הנבחר של חברת נמל אשדוד. במסגרת הפרויקט ניישם בנמל את מערכת הבילינג המתקדמת של אריקסון, מערכת גמישה ומקיפה הבנויה בארכיטקטורה מתקדמת מבוססת מטה-דאטה. המערכת מהווה פתרון מלא לחיוב, תמחור והתחשבנות בהתאמה למודלים העסקיים וצרכי נמל אשדוד"

 

משך הפרויקט להטמעת מערכת הבילינג הוא כשנתיים. מחברת נמל אשדוד נמסר כי המערכת החדשה, המבוססת על תפיסת ״הלקוח במרכז״, היא פלטפורמת חיוב וביצוע תשלומים מתקדמת המוטמעת בהצלחה בארגונים מובילים בעולם, והיא תאפשר לבחון את החיובים בגין שירותי הנמל ולספק כלים של ניתוח רגישות להגברת היקפי הפעילות. ״המערכת תשפר את השירות ללקוחות באמצעות הגברת השקיפות והדיוק בתהליכי החיוב, שיפור תצוגת החשבונית, שיפור הדוחות הנלווים וייעול התהליכים הקיימים״.