נמל אשדוד: ממשיכים לשבור שיאי תפוקה

זאת ככל הנראה בעקבות הסכם שנחתם לפני כחודש עם העובדים ואשר הגדיל את מספר מקסימום הפעולות במשמרת מ-258 פעולות ל-320 פעולות ואת פרמיית התפוקה בהתאם. נציג העובדים: שר תחבורה אחר יחתום על הרפורמה


12:09 ,16.09.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדים בחברת נמל אשדוד מדווחים על עלייה מתמשכת בתפוקות מנופאי הנמל, זאת ככל הנראה בעקבות הסכם שנחתם לפני כחודש עם העובדים ואשר הגדיל את מספר מקסימום הפעולות במשמרת מ-258 פעולות ל-320 פעולות ואת פרמיית התפוקה בהתאם.

 

הסכם זה מגביר את המוטיבציה של העובדים לקבלת פרמיית התפוקה המוגדלת וחברת הנמל רושמת לאחרונה תפוקות מרשימות מאוד. יחד עם זאת ולמרות השיפור בתפוקות ושיפור כללי במערכת יחסי העבודה הכוללת של הנהלת הנמל עובדים ולקוחות עדיין אין התקדמות משמעותית בהסכם הרפורמה של העובדים מול משרד התחבורה והאוצר.

 

בשיחה שערכה מערכת PORT2PORT עם אחד מחברי ועד העובדים בנמל ציין האחרון כי אין התקדמות במו״מ וכי לא ייחתם הסכם ללא רציפים 24 ו-25 אותם מבקשים העובדים לעצמם. ״יהיה משקיע אסטרטגי והשר מוכן לתת את הרציפים כשיהיה משקיע, אבל השר אומר שקודם יבוא משקיע ואנחנו דורשים לפני. לא נצא למשקיע ולא נחתום על הסכם ללא הרציפים. נחכה לבחירות, אנחנו לא ממהרים. שר תחבורה אחר יחתום על הרפורמה״.