נמל אשדוד: טקס זיכרון לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה

הטקס התקיים במעמד המשפחות השכולות, יו״ר יד לבנים אשדוד שלמה בניזרי, יו״ר מרחב בהסתדרות חיים שייב ובכירים נוספים. מנכ״ל נמל אשדוד בפועל, אלי בר יוסף: נמשיך לפעול להנצחת זכרם של הנופלים


09:50 ,27.04.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד קיימה ביום שני טקס זיכרון לזכר חללי ישראל ונפגעי פעולות האיבה בטרמינל הנוסעים בנמל. הטקס התקיים במעמד המשפחות השכולות, יו״ר יד לבנים אשדוד שלמה בניזרי, יו״ר מרחב בהסתדרות חיים שייב, סגן מפקד בסיס אשדוד דודו מלכי, חברי דירקטוריון נמל אשדוד, חברי ההנהלה, עובדי הנמל ואורחים נוספים.

 

מנכ״ל נמל אשדוד בפועל, אלי בר יוסף נאם במהלך הטקס ואמר כי: ״זהו יום קשה עבור כל אחד מאיתנו, בו השכול והכאב מתערבבים ברגשות גאווה ואסירות תודה על כך שחללי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה ציוו לנו במותם את החיים במדינת ישראל. בנמל אשדוד ישנן עשרות משפחות שכולות. כל משפחה היא עולם ומלואו ומוטלת עלינו האחריות ללוות את המשפחות כל ימי השנה ולא רק ביום זה. אנו, במשפחת הנמל, נמשיך לפעול להנצחת זכרם של הנופלים. אנו חבים לנופלים את חיינו כאן, ובכדי לשמור על חיי נצח של העם היהודי, עלינו לשמור באופן מתמיד על אחדות ואהבה בינינו, בתוך עמנו אנו. ולעולם לא להפסיק להתפלל לשלום ואחווה״.