מנכ״ל משרד התחבורה של האיחוד האירופי סייר בנמל אשדוד

מנכ״ל משרד התחבורה באיחוד האירופאי, מר הנריק הולולי, ערך סיור מקצועי בנמל אשדוד ונפגש עם איציק בלומנטל, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, ושמע ממנו סקירה על פעילות הנמל במגזרים השונים וההיערכות לקראת התחרות שבפתח


12:52 ,24.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל משרד התחבורה באיחוד האירופי, הנריק הולולי, נפגש עם מנכ״ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל וערך סיור בנמל שנערך לעידן התחרות. מר הולולי הגיע לסיור בחברת משלחת של בכירים במשרד התחבורה של האיחוד האירופאי שאף זכו לסיור בנמל הדרום - הנמל החדש הנבנה בימים אלה לצדו של נמל אשדוד. 

 

בלומנטל סקר בפניו את פעילות נמל אשדוד במגזרים השונים והיערכות הנמל לקראת התחרות שבפתח. כמו כן נציג בלומנטל למר הולולי את תכניות פיתוח של הנמל בשנים הקרובות הן בתחום המכולות והן בתחום המטען הכללי והתפזרות.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי הולולי התרשם מאוד מהגידול ומהפעילות בנמל אשדוד לאורך השנים והביע עניין בשיתוף פעולה והעברת מידע מקצועי בין הגופים.

 

הולולי, 48, כלכלן בהכשרתו, מכהן בתפקידו באיחוד האירופי מאז 2015. זה 14 שנה שהוא משמש בתפקידים שונים במטה האיחוד האירופי בבריסל, מאז הצטרפה לאיחוד מולדתו, אסטוניה. כבר בגיל 31 מונה הולולי לתפקיד שר הכלכלה האסטוני, תפקיד שבו החזיק במשך שלושה חודשים, עד שהתפרקה הממשלה.