ייעול תהליכי יבוא

יום עיון שהתקיים ביוזמת חטיבת הלקוחות בנמל אשדוד עסק בשיפור הממשקים בין חברת הנמל לבין גורמי הממשלה


00:00 ,15.10.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה יום עיון לכמאה יבואנים, יצואנים, סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים.

הכנס נערך ביזמת חטיבת הלקוחות בנמל, במסגרת פעולותיה לשיפור וייעול הממשקים בין חברת הנמל לבין המשרדים והגורמים הממשלתיים. בכנס השתתפו גם מרצים מטעם הגופים הממשלתיים שעובדים באינטגרציה מלאה עם הנמל עבור הלקוחות.

במסגרת הכנס בירך סמנכ"ל הלקוחות בנמל אלי בר יוסף את המשתתפים וסקר בקצרה את פעילות חטיבת הלקוחות. ראש מחלקת שירות לקוחות רם שובל הציג את פעילויות המחלקה ואת השירותים החדשים שפותחו בשיתוף עם חטיבות הנמל לשיפור השירות. מנהלת השיווק אפרת כהן הרחיבה על מאזן הסחר בין היבשות למדינת ישראל ואשדוד, וכן הציגה את החידושים האחרונים בפעילות השיווקית של הנמל, ביניהם האפליקציה החדשה לטלפונים סלולריים ומסלולי קווי האוניות היוצאים ובאים לנמל.

עוד בכנס: מנהל תחום גורם כלכלי מאושר במכס עמיר קרון הציג את תכנית AEO, שנועדה לאבטחת שרשרת הסחר הבינלאומי. כן נכחו מנהלת מחלקת יבוא שירות המזון הארצי במשרד הבריאות רות שימברג, מהנדסת אזוריתל מזון במשרד שירלי דראי-לאסט ומנהל פרויקט מחשוב בשירות המזון הארצי בלשכת הבריאות מחוז אשקלון עופררק; סגן מנהל אגף תעשיה לשירות במכון התקנים שוקי קפלן, שהרצה על תהליכי אישור משלוחים ודגמים ומסלולי הקלות ליבואנים.

מחטיבת הלקוחות ונמל אשדוד נמסר, שהכוונה היא להפוך את המפגש למסורת למען שיפור מתמיד בתהליכי העבודה מול הלקוחות.