חנ״י: מכרז להפעלת הממגורה בעורף נמל אשדוד

חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז לניהול, הפעלה ותחזוקה של ממגורת התבואות בעורף נמל אשדוד לתקופה של שש שנים במטרה להכניס מפעיל חדש ולהפיח חיים בתחרות בתחום


11:56 ,27.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז לניהול, הפעלה ותחזוקה של  ממגורת התבואות בעורף נמל אשדוד, לתקופה של 6 שנים עם אפשרות הארכה לארבע שנים נוספות. שטח הממגורה משתרע על פני 28 דונם שעיקרו כ-24 דונם מבני הממגורה ומתחם המתנה למשאיות של כ-4 דונם. התחרות הכספית בהליך המכרז הינה על גובה התשלום לכל טון של תבואות שיתקבל בממגורה, אותו תשלם חנ"י לזוכה במכרז בגין פעילותו. התאריך האחרון להשתתפות במכרז הינו ה-13 בדצמבר.

 

הממגורות באשדוד פועלות מאז שנת 1981 באמצעות חברת ממגורות אשדוד בע"מ, חברת בת של מפעילת הממגורות בחיפה, ומכרז זה יאפשר כניסת מפעיל חדש, ובהתאמה יאפשר את פתיחת תחום הממגורות הנמליות לתחרות.

 

מחנ״י נמסר כי המהלך אמור להיתמך בנוסף גם בהקמת מסוע גרעינים חדיש מרציף בנמל אשדוד לממגורה, שיאפשר את הגדלת כמות הגרעינים והתבואות שתשונע מנמל אשדוד ואת ייעול הפריקה.

 

כזכור, לפני כשבועיים פרסמה חברת נמלי ישראל את שלב המיון המוקדם (PQ) במכרז להקמת מערך שינוע גרעינים מרציף 21 בנמל אשדוד לממגורות אשדוד הסמוכות. מחברת נמל ישראל נמסר כי כאשר יושלם מהלך זה הדבר ישפר משמעותית את רמת השירות ליבואני הגרעינים במרכז הארץ ודרומה, לצד שיפור בתחומים של הגנת הסביבה ובטיחות.