חברת נמל אשדוד חנכה עמדת פתרון בעיות חדשה לנהגי משאיות

ניהול התור בעמדה מתבצע באמצעות מערכת חכמה ורשימת הממתינים מוצגת על גבי מסך. בעמדה קיימת עמדת מידע, המאפשרת לנהג לבצע שאילתה לגבי המסרים השייכים לו


14:14 ,14.03.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד חנכה עמדת פתרון בעיות (טרבל) חדשה ומשופרת לנהגי משאיות.

 

העמדה החדשה היא מודרנית, בעלת אמצעים אלקטרוניים, הממוקמת במבנה קבוע עם פינת המתנה סגורה וממוזגת, הכוללת עמדות שתייה לרווחת הנהגים.

 

ניהול התור בעמדה החדשה מתבצע באמצעות מערכת חכמה ורשימת הממתינים מוצגת על גבי מסך LCD. כשמגיע תורו של הנהג לגשת לדלפק, מערכת כריזה אוטומטית מזמינה אותו לגשת לקבלת שירות. כמו כן, קיימת בעמדת הטרבל עמדת מידע המאפשרת לנהג לבצע שאילתה לגבי המסרים השייכים לו וחוסכת לו זמן יקר בהמתנה לפקיד הטרבל.

 

עמדת הטרבל מצוידת במערכת שמע למען כבדי שמיעה, בהתאם לנהלי הנגישות וכחלק מתהליך הפיכת הנמל לנמל נגיש.

 

העמדה נחנכה בטקס שנערך בעמדת הטרבל החדשה בהשתתפות מנכ"ל החברה בפועל יצחק בלומנטל, עובדי הנמל ונהגי משאיות.

 

בלומנטל אמר בטקס: "חברת נמל אשדוד ממשיכה להשתפר כל הזמן, הן טכנולוגית והן שירותית. עמדת הטרבל החדשה תהפוך את הממשק של נהגי המשאיות עם הנמל לנוח וידידותי יותר. לקוחות הנמל ירוויחו שירות מהיר ויעיל יותר".