הסכמות בין חברת תעבורה ימית אשדוד וההסתדרות

הצדדים יקיימו מו״מ במשך חודש ימים על מנת לפתור את המחלוקות והעבודה בזמן זה תתקיים כסדרה. ועד העובדים התחייב לסייע להנהלת החברה, ולהפעיל את מלוא השפעתו על העובדים על מנת לאייש שלוש גוררות במשמרת


12:28 ,01.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת חברת תעבורה ימית אשדוד וההסתדרות הגיעו אתמול (ד׳) להסכמות לקיים מו״מ למשך חודש ימים על מנת לפתור את המחלוקות בסקטור עובדי הדירוגים בגוררות. מדובר על סקטור שבו שובשה העבודה התקינה במהלך התקופה האחרונה.

 

ועד העובדים התחייב לסייע להנהלת החברה, ולהפעיל את מלוא השפעתו על העובדים על מנת לאייש שלוש גוררות במשמרת. הנהלת החברה הסכימה מצדה להקפיא בשלב זה את הליכי הגיוס שנפתחו לקליטת עובדים חדשים.

 

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, בראשות השופטת רחל גרוס קיבל את ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים ונתן לכך תוקף משפטי. דיון המשך בעניין יתקיים ב-2 באוקטובר בשעה 16:00.

 

לפני כשבועיים הנהלת חברת תעבורה ימית אשדוד פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בבקשה להורות על מתן צו מניעה כנגד שביתת עובדי סקטור הדירוגים בגוררות אשר במסגרתה הודיעו העובדים באופן מתוזמר ומאורגן על חופשת מחלה ואחרים סירבו להחליף את חבריהם.

 

חברת תעבורה ימית אשדוד מעניקה שירותי ים (ניתוב ספינות לתוך הנמל ומחוצה לו, עגינה ושירותי תצפית) לנמל אשדוד, לנמל הדרום, לרציף 30 ולחברת כיל.