הנהלת נמל אשדוד והוועדים הגיעו להסכמות בחסות ביה"ד

לפני שעה קלה נסתיים הדיון בביה"ד לעבודה בבאר שבע. חסן ושושן התחייבו בפני השופטת אורלי סלע שלא לפעול בתוקף תפקידם כחברי מועצת אשדוד בניגוד עניינים עם עבודתם בנמל. ההנהלה הסירה את ההליכים המשמעתיים והעבודה חוזרת לסידרה


16:53 ,07.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

תם ונשלם עימות נוסף בין הנהלת חברת נמל אשדוד לבין ועדי העובדים בנמל. בדיון שנערך בשעות הצהריים בביה"ד לעבודה בבאר שבע ולאחר שבאי כח הצדדים שטחו את טיעוניהם בפני השופטת אורלי סלע, הכריזו ראשי הועדים אלון חסן ואבינעם שושן בפני השופטת בזו הלשון: אני מבקש שירשם שברור לי שבתוקף תפקידי כחבר מועצת עירית אשדוד אני לא יכול לפעול בניגוד עניינים עם עבודתי בנמל ואין בכוונתי לעשות כן".

 

בעקבות כך הודיע בא כח הנהלת חברת הנמל כי לאור הצהרת חסן ושושן, בכוונת הנהלת החברה לבטל את ההליכים המשמעתיים כנגד השניים.

 

ולאור זאת הודיעו שני הצדדים לביה"ד על ההסכמות לפיהן עובדי הנמל חזרו לעבודה מלא וסדירה ואף ימשיכו כך; ועדת הקליטה למשרת סוור תמשיך להתכנס כסדרה בהרבה מלא; נציגי הועד מתחייבים להתייצב לישיבות ועדות הקליטה/

 

נזכיר כי בתחילת השבוע זימנה חברת נמל אשדוד לבירור משמעתי את יו"ר ועד ציוד מכאני אלון חסן ואת יו"ר ועד תפעול אבינעם שושן בשל עיסוק נוסף כחברי מועצת עירית אשדוד, ללא קבלת היתר, דבר המהווה לטענתם הפרת משמעת ביחס לנהלי החברה. לטענת הנהלת הנמל, חסן ושושן סירבו לחתום על הצהרת התחייבות להימנע מניגוד עניינים.

 

כאמור, בשעות הצהריים הגיעו הצדדים להסכמות במסגרת דיון בביה"ד במסגרתו התחייבו לפעול בתום לב לביצוע ההסכמות.

 

על כך הגיב לפני שעה קלה מנכ"ל בפועל של חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל: "אני מבקש לברך את הרכב בית הדין בראשות כבוד השופטת אורלי סלע  אשר החזירה את העובדים לעבודה ואת ועדת הקליטה לעבודה מלאה וסדירה. ועדת הקליטה תפעל על פי התקנות החדשות לעניין קרובי משפחה. חברי הועד התחייבו בפני בית הדין שלא יפעלו בניגוד עניינים בכל הקשור לכהונתם כחברי מועצת העיר - לפיכך התהליך המשמעתי כלפיהם התייתר. נמשיך לפעול  וליישם הנהלים, ולא נאפשר לערער על החלטות המצויות בתחום אחריות השדרה הניהולית. הנהלת החברה תמשיך לעשות הכול בכדי לתת את השרות המיטבי ללקוחותיה."