חברת נמל אשדוד קיימה השבוע כנס לקוחות פרימיום המיועד ללקוחות ממגזר המשלחים, סוכני מכס ומובילים יבשתיים. בכנס השתתפה הנהלת החברה בראשות המנכ״ל, יצחק בלומנטל.
במהלך האירוע התקיים שיח של הנהלת נמל אשדוד ולקוחות החברה במטרה לשפר ולייעל את השירות ולעדכן על השינויים החדשים והצפויים בנמל. במהלך השיח אמר בלומנטל ״הנמל מבצע הצטיידות בציוד חדיש ומתקדם, שדרוג של תשתיות קיימות ואנו מאמינים כי ההשקעות הכספיות הנרחבות שאנו מבצעים יובילו בסופו של דבר לכך שנעניק ללקוחות שלנו סל שירותים נרחב ומותאם ברמה הפרטית לצרכים של כלל היבואנים והיצואנים״.
בלומנטל הוסיף: ״אנו עורמים מכולות ריקות באחסנה לגובה 5 ונערכים לעלות אף לגובה 6 ו-7. הכנסנו טכנולוגיות חדשות וממוחשבות לנמל בכדי לשפר את תהליך קליטת משאיות ההובלה. הכנסת מערכות האוטומציה גורמות לכלל הלקוחות ליהנות משירות זמין ומהיר יותר״.
מנכ״ל הנמל סקר בפני הלקוחות את השינויים הצפויים בתשתיות התחבורה סביב הנמל ותיאר את תכניות הקמת המחלפים וסלילת הכבישים שתנגיש את הנמל עבור משאיות התובלה היבשתית״.
בסיום המפגש הירצה הכלכלן ד״ר אלכס קומן בפני באי הכנס על תהליך קבלת החלטות בסביבה משתנה.