אונייה של 14 אלף TEU בנמל אשדוד ב-2016

בכנס לקוחות פרמיום של חברת נמל אשדוד התייחס מנכ"ל הנמל בפועל יצחק בלומנטל לתוכניות לשנה הקרובה: העמקת הרציפים וגוררות חדשות


10:43 ,19.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה בשבוע שעבר כנס לקוחות פרימיום לסוכני אוניות. בכנס השתתפו למעלה מ-50 סוכני אונייה, שנהנו מארוחת ערב וצפייה בהצגת תיאטרון.

 

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל אמר בכנס: "שנת 2016 תהיה שנת מפנה בנמל. השנה נשקיע מאמץ גדול עוד יותר בניצול המשאבים שלנו בכדי לשחרר את האוניות מהר יותר ולשם כך נבצע אופטימיזציה של כל משאבי החברה על מנת לתת שירות טוב יותר.

 

"כהיערכות לתחרות עם הנמלים החדשים, כבר במחצית השנייה של 2016 אנו צפויים לקלוט אונייה של 14 אלף TEU, נעמיק את הרציפים, נצטייד בגוררות חדשות, שנמצאות כבר בהליך מכרזי, נגביה את המנופים ונכניס סימולטור למנופים שיאפשר שיפור תפוקות על ידי אימון המנופאים. בנמל מתקיים תהליך הכשרה עם גמישות תפעולית, כך שעובדים יוכשרו לעבוד על מספר כלים ויוכלו לסייע במגוון רחב של פעילויות בנמל".

 

בלומנטל התייחס גם לתכניות כמו: מערכת זימון תורים לנהגי משאיות, שעלתה לאוויר בסוף 2015, שדרוג עתידי של מערכת ה-TOS  ולשדרוג מתוכנן לכניסה בשער החדש.

 

בהתייחסו ל-2015 אמר בלומנטל: "מחזור הכנסות של 993 מיליון שקל בין החודשים ינואר–נובמבר, עלייה של 7% בתפוקות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 43.5% ברווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה, עם 162.8 מיליון שקל לעומת 113.5 מיליון שקל. למרות העלייה בפעילות והנתונים הכספיים, זמני ההמתנה בתור התפעולי ירדו כמעט לאפס בהשוואה לשנים האחרונות ועל כך גאוותנו".