נמל אשדוד: אושר הסכם העבודה עם בתי המלאכה

על פי ההסכם שאישר דירקטוריון הנמל, יוקם מערך תהליכי הבניה של תחזוקה מונעת כחלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת, משמרת ב' תהפוך למשמרת לכל דבר וכן, סקטור בתי המלאכה ייהנו מפרמיות בדומה לעובדי התפעול


00:00 ,05.04.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר הסכם התייעלות של סקטור בתי המלאכה, אחד מענפי הפעילות המשמעותיים ביותר בחברה. הסכם ההתייעלות יחול על עובדי בתי מלאכה ומנהלי העבודה. כעת, לאחר אישור הדירקטוריון, נדרש אישור של רשות החברות על מנת להוציא את ההסכם לפועל.

מחברת נמל אשדוד נמסר כי, הסכם ההתייעלות קובע מערך של שינויים בשיטות העבודה של בתי המלאכה. בין היתר, קובע ההסכם כי יש להקים מערך תהליכי הבניה של תחזוקה מונעת כחלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. בנוסף, הוסכם כי משמרת ב' תהפוך למשמרת לכל דבר ולא רק לתיקונים דחופים, כפי שהיה נהוג עד כה. הוסכם על הטמעת תפיסת עבודה של דרג א' ודרג ב' שתביא להתמקצעות של העובדים בכל אחד מתחומי עבודתם תוך דגש על תחזוקה מונעת מול תיקונים.

כמו כן, הוחלט כי כלל עובדי בתי המלאכה ייהנו מתמריצים דומים לתמריצים להם זוכים עובדי תפעול, קרי פרמיות על פי תפוקות של עובדי התפעול בקו המים. העובדים יתוגמלו גם על פי מדדי שהיית כלים בנמל. לבסוף, הוחלט גם על עיגון החתמת כרטיס נוכחות מגנטי כפי שכבר נעשה בסקטור מינהל ומנ"ע תפעול.

עוד נמסר כי, אישור ההסכם מהווה נדבך נוסף בגיבוש האסטרטגיה התפעולית של החברה, במסגרתה נקבעו מספר תהליכי עבודה לצד שינוי של צורת העבודה בסקטור. בחברה גורסים כי הטמעת שינויים אלו תביא לשיפור משמעותי בשירות שניתן ללקוחות, בתפוקות המפעילים בקו המים ולצמצום משמעותי הצפוי להתקיים בזמן שהיית הכלים, כמו גם במשך תיקונם.