מספנות ישראל: רווח של 18.5 מיליון שקל ברבעון

מדובר בירידה של9% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד שעמד על כ-20 מיליון שקל. במהלך ינואר-ספטמבר רשם הנמל פעילות פריקה של 3.17 מיליון טון לעומת 2.32 מיליון טון בתקופה המקבילה אשתקד


13:34 ,30.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

תעשיית מספנות פרסמה השבוע את הדוחות הכספיים של הרבעון השלישי שלושה חודשים לאחר שהנפיקה את מניותיה לציבור הרחב בבורסה לני״ע בתל אביב. מהדוחות הכספיים עולה כי ברבעון השלישי החברה הרוויחה 18.5 מיליון שקל – ירידה של 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עבור תשעת החודשים הראשונים של השנה החברה מדווחת על רווח של 59.6 מיליון שקל לעומת 58.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

החברה, שמשתתפת במכרז לרכישת חברת נמל חיפה בשותפות עם DP World מדובאי, הינה יבואנית המלט הגדולה בישראל ובשטחה אף מפעל לערבוב ואריזת המלט והפצתו בעזרת צי משאיות בבעלות ללקוחות הסופיים ברחבי הארץ תחת פעילות חברת הבת סימנט.

 

כמו כן, מלבד הפעילות הנמלית של החברה, שמתרכזת במטען כללי, מטעני צובר בחופנים ומלט, החברה מעניקה תמיכה לוגיסטית בתעשיית הפקת הגז והנפט המתפתחת בישראל, בעלת מספנה לבניית כלי שיט צבאיים והינה בעלת צי אניות מטען.

 

פעילות הנמל רשמה במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה עלייה עם 3.17 מיליון טון שנפרק בנמל לעומת 2.32 מיליון טון בתקופה המקבילה אשתקד.

 

החברה חשפה בדוחות את תכניות הפיתוח שלה הכוללות הקמת שלוחת רכבת בתחומה ופעילות רכבות יומית וכן כוונתה להקים בשטחה ממגורות לגרעינים ומוצרי גרעינים, הקמת מתקן ליבוא ביטומן וכאמור – התמודדות על רכישת נמל חיפה.