מינוי דירקטורים בנמל אשדוד

חברי דירקטוריון חברת נמל אשדוד: "אנו מברכים על צירופם של דירקטורים מוכשרים ומעורכים כשרית בובליל ואריה ברדוגו"


00:00 ,26.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

רשות החברות הממשלתיות אישרה את מינוים של רואי החשבון שרית בובליל ואריה ברדוגו לתפקיד דירקטורים מטעם הציבור בחברת נמל אשדוד.

 

בובליל, שימשה עד כה כחשבת המכללה האקדמית לחינוך סמי שמעון, במשך למעלה משש שנים. בובליל הינה רואת חשבון מוסמכת, ובעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון. בדירקטוריון חברת נמל אשדוד מכהנת אישה נוספת, הגב' כוכבה זרמון, שהינה נציגת משרד התחבורה בדירקטוריון חברת נמל אשדוד. 

ברדוגו, משמש מאז שנת 1994 כגזבר עיריית בית שמש, ובמהלך תקופה זו היה שותף בניהול העיר ללא מנכ"ל לתקופה של 6 שנים. קודם לכן, שימש כחשב עיריית ירושלים. ברדוגו משמש גם כדירקטור ביריד הספרים הבינלאומי, דירקטור בתיאטרון ירושלים ודירקטור בחברה הכלכלית של בית שמש. בין השנים 2007-2008 שימש כחבר בוועדות חקירה לתפקוד ראשי ערים של שר הפנים. לברדוגו תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן.

חברי דירקטוריון חברת נמל אשדוד ציינו כי "אנו מברכים על צירופם של דירקטורים מוכשרים ומעורכים כשרית בובליל ואריה ברדוגו לדירקטוריון החברה ומאחלים להם הצלחה רבה בתפקידם. אנו משוכנעים כי שניהם יתרמו רבות לפעילות הדירקטוריון".