חנ״י: תס״ק ים תציג את קצב פריקת אניית המכולות בנמלים בזמן אמת

בשלב זה השירות זמין למשתמשים רשומים של השירותים המקוונים של תס״ק ים תחת תפריט ״שרותים כלליים״ - קצב פריקת אניות״. מ״מ מנכ״ל חברת נמלי ישראל, טיקו גדות: זהו צעד נוסף לייעול וקידום תחומים חדשים בתס״ק ים אותו מקדמת חנ״י בשנים האחרונות


13:39 ,25.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת תס״ק ים (תהליכי סחר בקהילת הים) של חברת נמלי ישראל משיקה שירות חדש המאפשר צפייה בקצב פריקת אניות מכולה ברציפים של כלל הנמלים בישראל. השירות החדש מאפשר צפייה בקצב פריקת כלל האניות בנמל מסוים או באנייה פרטנית.

 

בשלב זה השירות זמין למשתמשים רשומים של השירותים המקוונים של תס״ק ים תחת תפריט ״שרותים כלליים״ — קצב פריקת אניות״. בהמשך הצפייה תתאפשר גם באתר האינטרנט החיצוני.  במקביל, נוספה תצוגה במסך מעקב מטען של קצב הפריקה של האנייה הפרטנית עליה הגיעה המכולה.

 

מ״מ מנכ״ל חברת נמלי ישראל, טיקו גדות: ״השירות החדש הינו בשורה אמיתית לקהילת הים. זהו צעד נוסף לייעול וקידום תחומים חדשים בתס״ק ים אותו מקדמת חנ״י בשנים האחרונות על מנת להנגיש ולהקל על המשתמשים״.

 

מערכת תס״ק ים לקידום תהליכי סחר דיגיטליים בקהילת הים, הינה פלטפורמה טכנולוגית המנוהלת על ידי חברת נמלי ישראל ומשלבת את כל השותפים העסקיים בסחר הימי קרי נמלי הים, המכס, סוכני אנייה, סוכני מכס, משלחים בינלאומיים, יבואנים, יצואנים, וחברות תובלה, וכן גופים במעגל הרחב יותר הקשורים לסחר כמו משרדי הממשלה השונים, חיל הים ואחרים.