חנ״י: עו״ד ענת ברק גילת מסיימת את תפקידה

סמנכ״לית הנכסים של נמלי ישראל עו״ד ענת ברק גילת הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה לאחר עשור שבו לקחה חלק בקידום ופיתוח עורף הנמלים החדשים ואיושם. הוקמה ועדת איתור לאיוש התפקיד


13:00 ,14.09.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

עו״ד ענת ברק גילת הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה לאחר עשור בחברת נמלי ישראל שבה לקחה חלק בקידום ופיתוח עורף הנמלים החדשים ואיושם.

 

ברק ניהלה את כלל נכסי החברה במרחבי הנמלים בחיפה ובאשדוד, ובין היתר הייתה אחראית לפיתוח מתחמי הלוגיסטיקה של החברה והעמדתם לשימוש החברות הגדולות במשק. החברה מינתה ועדת איתור לאיוש התפקיד.

 

עם הודעתה על עזיבה אמרה ״אני מסיימת את תפקידי בתחושת גאווה וסיפוק ומודה על הזכות שניתנה לי לשרת את החברה בעשור האחרון, בו היתה החברה בתנופת פיתוח משמעותית. לחברת נמלי ישראל נכונו עוד אתגרים רבים ואני בטוחה שהיא תעמוד בהם בכבוד, בהובלתו של מנכל החברה איציק בלומנטל. לאחר תקופת עשייה אינטנסיבית בחברה החלטתי לצאת לדרך חדשה״.

 

מנכ״ל חנ״י איציק בלומנטל הודה לברק-גילת על תרומתה הרבה לחברה בתקופה משמעותית שבה נבנו 2 נמלים חדשים במקביל להרחבת פעילות הנכסים של החברה ומסר כי החברה תיערך לאיוש התפקיד בהקדם לנוכח האתגרים הגלומים בו ומרכזיותו לחברה.