חברת נמל אשדוד מתגמלת עובדים התורמים לשיפור תהליכי העבודה

במטרה לעודד עובדים למעורבות ומחויבות לארגון, תגמלו בנמל אשדוד עובדים שהציעו דרכים לייעל תהליכים בחברה בפרסים כספיים ובתעודות הוקרה. בסך הכל נבחרו שבע הצעות זוכות


00:00 ,15.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מתגמלת עובדים התורמים משמעותית לשיפור וייעול תהליכי העבודה בנמל. זאת, במסגרת מכלול פעילויות שמבצעת ומקדמת החברה במטרה לעודד עובדים למעורבות ומחויבות לארגון, תוך חיבור לחזון החברה וערכיה. כך נמסר מחברת נמל אשדוד.

עובדים שהציעו הצעות ייעול התורמות תרומה ממשית לשיפור וייעול תהליכים בארגון, תוגמלו בפרסים כספיים ובתעודות הוקרה. ההצעות הזוכות הוטמעו בתהליכים העסקיים של החברה ותרמו משמעותית להעלאת תפוקות הנמל, כמו גם לשיפור השירות מול לקוחות החברה.

עוד נמסר כי, בסך הכל, נבחרו שבע הצעות זוכות. אחת ההצעות הייתה פטנט להרמת שקי (B.B (Big Bag המוביל לייעול משמעותי של תהליך העבודה, שכן הוא מאפשר פריקה וטעינה של עד שמונה שקים בו זמנית במקום שני שקים באמצעות מלגזה. הצעה נוספת התייחסה להקצאת שטח אחסנה חדש לרכבים אשר הובילה לשיפור שירות משמעותי עבור לקוחות הנמל והגדלת שטחי האחסון.

עוד הוצע לבצע שינוי תוכנה לספריידר הכפול באופן המאפשר שליטה מלאה על המרווח בין המכולות לעומת המצב הראשוני של הספריידר בו הייתה מגבלה בביצוע שינוי המרווח, כך שזמני הפריקה והטעינה התקצרו משמעותית והביאו לעליה משמעותית בתפוקות. כמו כן, הייתה הצעה להתקנת סולם בטיחות באמבטיית התפזורת התורם משמעותית לבטיחות העובדים.

בנוסף, הייתה הצעה להדבקת מגנט עם מספר משאית על דופן המשאית באופן שיאפשר למלגזן המעמיס מכולות על המשאית לראות את מספר המשאית ביתר קלות וימנע טעויות ותמרונים מיותרים בתהליך טעינת המשאיות. הצעה נוספת הייתה להתקנת מרכזייה חכמה בחדר TOS המשפרת את השירות ללקוח ומקלה על תהליך העובדה בחדר TOS, וכן, הצעה לשיפור השירות עבור מבקרי הנמל באמצעות הכנת דף מידע לגורמי חוץ המבקרים בנמל ואינם מתמצאים בתהליך הכניסה לנמל.

עוד צוין כי, חברת נמל אשדוד רואה במעורבות העובדים בתהליכי העבודה נדבך חשוב ומבורך בהתקדמות החברה מתוך תפישה כי הידע והיכולת להצעדת הארגון קדימה אל מול התחרות נמצא אצל כל אחד מעובדי החברה.