חברת נמל אשדוד מסכמת שנת שת"פ פורה עם "בית ידידים"

במסגרת שיתוף הפעולה עם הנמל, הופיעו בהתנדבות בשנה האחרונה צמד הקוסמים של הנמל, רז כהן ודודו זריהן, בפני ילדי "בית ידידים"


00:00 ,20.09.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת שיתוף הפעולה עם הנמל, הופיעו בהתנדבות בשנה האחרונה צמד הקוסמים של הנמל, רז כהן ודודו זריהן, בפני ילדי "בית ידידים"
 
חברת נמל אשדוד מסכמת שנת שיתוף פעולה פורה עם "בית ידידים" ונערכת לקראת פעילויות משותפות בשנה הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה עם הנמל, הופיעו בהתנדבות בשנה האחרונה צמד הקוסמים של הנמל, רז כהן ודודו זריהן, בפני ילדי "בית ידידים" במספר הזדמנויות שונות, וכן, העבירו לקבוצה של כ-20 ילדים בכיתות ד'-ו' חוג קוסמים צעירים, שמטרתו הייתה חיזוק המעמד החברתי של הילדים והעצמתם ופיתוח כשרונות משחק וכישורי במה.
 
בחודשים הקרובים יעלה ב"בית ידידים" מופע מיוחד שהכינו קוסמי הנמל עם משתתפי חוג הקוסמים הצעירים. קבוצה חדשה של חוג הקוסמים מיועדת להיפתח בשבועות הקרובים. בנוסף, ביקרו ילדי בית ידידים בנמל אשדוד במסגרת סיור מודרך בנמל. בימים אלה שוקדים בחברת הנמל ובית ידידים על פרויקט משותף להעלאת המודעות לאיכות הסביבה בקרב הילדים והנוער המשתתפים בפעילות בבית.
 
"בית ידידים" הוא בית חם לילדים ונוער בסיכון אשר הוקם לפני כשבע שנים על ידי עמותת ידידים בשיתוף עם עיריית אשדוד ובתמיכה של חברת שמעון צרפתי.
 
"בית ידידים" מהווה מקום מפגש לילדים ונוער ומרכז תחת קורת גג אחת פעילויות לימודיות וחברתיות המועברות על-ידי סטודנטים מתנדבים. בבית ניתנת ההזדמנות וכלים לבני נוער להתקדם ולהיחשף על פי רצונם ויכולתם במטרה להעלותם על מסלול של השתלבות חיובית בחברה.
 
ארגון "ידידים" הינו ארגון מתנדבים ארצי שהוקם ביוזמתם של צעירים בוגרי צבא במטרה לפעול למען הנוער והחברה בישראל. הארגון פועל בקרב בני נוער, עולים חדשים ואוכלוסיות מערי פיתוח ושכונות שיקום. הארגון מפעיל בכל שנה למעלה מ-6,000 בני נוער ב-55 ישובים בארץ, כאשר למעלה מ-5,000 סטודנטים ובני נוער מתנדבים בעמותה לאורך שנת הלימודים.