חברת נמל אשדוד יזמה אישור חתימה אלקטרונית מול משרד הבריאות

במטרה לקצר את זמן הטיפול בלקוחות, יזמה הנהלת חברת נמל אשדוד אישור לחתימה אלקטרונית עם נציגי משרד הבריאות, כך שמסמכים דיגיטליים יוכלו להוות תחליף למקוריים


00:00 ,11.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת נמל אשדוד נמסר כי, החברה פועלת לייעול ולשיפור השירות בכל מערך השירותים המצויים בכל מעטפת הנמל בנוסף לשירותי הנמל הפנימיים. במסגרת זו, שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד ואלי בר יוסף, סמנכ"ל לקוחות בחברת נמל אשדוד נפגשו עם ד"ר רוני גמזו, מנכ"ל משרד הבריאות על מנת לקדם תהליך לאישור חתימה אלקטרונית ליבואנים ולכלל לקוחות נמל אשדוד.

עוד הזכירו כי, במסגרת קידום תהליך לשיפור וייעול השירות, נפגשה לאחרונה הנהלת נמל אשדוד עם נציגי משרד הבריאות במטרה לקצר את זמן הטיפול בלקוחות. יוזמת הנמל לאישור חתימה אלקטרונית קיבלה את ברכתו של ד"ר גמזו שחיווה דעתו כי אין מניעה לקבל מסמכי מקור של יבואנים באמצעות מסרים אלקטרונים כך שמסמכים דיגיטליים מאת יצרני המקור יוכלו להוות תחליף למסמכים מקוריים.

בפגישה סוכם כי, עם השלמת פרויקט המחשוב במשרד הבריאות בסוף השנה, תתאפשר הערכות מיידית לקבלת מסרים אלקטרוניים מנמל אשדוד למשרד הבריאות ובחזרה, כך שכל תיק חדש של יבואן יוכל להיפתח עם העברת המסרים האלקטרוניים על ידי נמל אשדוד וללא צורך בהעברת תעודת שער. העברת המסרים תקצר את תהליך הטיפול הקיים בתיקים ותאפשר מעקב לקוח אחר התיק און ליין. עם זאת, יש לציין כי לא בכל מקרה המסמך הדיגיטלי יוכל להחליף את המסמך המקורי.

לדברי שוקי סגיס: "מדובר בבשורה אמיתית ליבואנים שתקצר משמעותית את זמני הטיפול בתיקים. אנחנו פועלים כל העת לשדרוג מערך השירות באופן מקיף לכלל הגורמים אשר איתם אנו עובדים. נמל אשדוד עבר בשנה האחרונה שדרוג משמעותי במיוחד בכל תחום הדיגיטל, אנו מחוברים לשינויים הטכנולוגיים בענף ומקדמים כל יוזמה אשר מייעלת ומשפרת את השירות".