חברת נמל אשדוד הרחיבה את מערכת הכרטוס בטרמינל הנוסעים

התוכנה לניהול תהליך הכרטוס לאוניות הנוסעים מטפלת בקליטת הנוסעים, עלייתם לאוניה, אישור רכישה בדיוטי פרי וכניסה לישראל באופן עצמאי דרך שערים אוטומטיים


00:00 ,16.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד הרחיבה בימים האחרונים את התוכנה לניהול תהליך הכרטוס לאוניות הנוסעים (BOARDING). מדובר בנדבך נוסף בפעילות שמבצעת החברה בטרמינל הנוסעים המתחדש, לקראת פתיחתו המחודשת בעונת ההפלגות 2011.

מנמל אשדוד נמסר כי, התוכנה מטפלת בכל תהליך העלייה לאוניה, החל מקליטת קובץ הנוסעים שמגיע במייל מסוכן הנסיעות ועד לקליטת הנוסעים ועלייתם לאוניה.

עוד נמסר כי, התוכנה קולטת את פרטי הנוסע, ומנפיקה לו כרטיס עליה לאוניה. על גבי הכרטיס מודפס ברקוד רגיל, באמצעותו פותח הנוסע את השערים האוטומטיים ועובר עצמאית אל בדיקת משרד הפנים ואל הדיוטי פרי שבטרמינל.

על גבי הכרטיס מודפס ברקוד נוסף דו מימדי שנבדק בדיוטי פרי ומהווה אישור לרכישה בדיוטי פרי, בהתאם לתאריך הפלגה ונתונים נוספים ועל פי הוראות החוק והוראת המכס. בעת החזרה מההפלגה, אותו כרטיס מאפשר כניסה לישראל באופן עצמאי דרך השערים האוטומטיים. התוכנה נכתבה באמצעות שימוש בכלים מודרניים והינה פשוטה להפעלה.

עוד צוין כי, את כתיבת התוכנה הובילו מחלקת המחשוב ומחלקת הביטחון בחברת נמל אשדוד, בהתאם לצרכים שהעלה מנב"ט הנמל. למחלקת המחשוב חלק משמעותי בהפעלת טרמינל הנוסעים.