חברת נמל אשדוד אירחה את חברי הנהלת "יד ושם"

מנכ"ל "יד ושם", איתן נתן וחברי ההנהלה הגיעו לביקור במרכז המבקרים החדש בנמל אשדוד וזכו לסקירה על הנמל וסיור בשטחו


00:00 ,24.01.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד אירחה בנמל 22 חברי הנהלה של "יד ושם", וביניהם, מנכ"ל "יד ושם", איתן נתן. מנמל אשדוד נמסר כי, חברי ההנהלה זכו לביקור במרכז המבקרים החדש של חברת נמל אשדוד, שנפתח לציבור הרחב לפני שבועות אחדים. כמו כן, קיבלו המבקרים סקירה על הנמל וסיירו בשטח הנמל. הביקור סוכם כהצלחה, וחברי ההנהלה הביעו את רצונם לשוב ולבקר בנמל בעתיד.

ניצב (בדימ') יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ציין כי "חברת נמל אשדוד שמה לעצמה למטרה לחשוף את מרכז המבקרים החדש ויוצא הדופן בפני הארגונים הגדולים והחשובים בישראל. פתיחתו של המרכז מהווה עבורנו הזדמנות לחשוף את הציבור לעשייה המורכבת והמעניינת המתבצעת מדי יום בנמל אשדוד. אנו מודים על הזכות שנפלה בחלקנו לארח בנמל את חברי הנהלת יד ושם, שהינו ללא ספק אחד הארגונים החשובים והמשפיעים במדינת ישראל".

"יד ושם", רשות הזיכרון לשואה ולגבורה, נוסד בשנת 1953 מכוח חוק. מאז היווסדו, מופקד יד ושם על תיעוד תולדותיו של העם היהודי בתקופת השואה, הנצחת סיפור חייהם וזכרם של כל אחד מששת מיליוני הנספים והנחלת מורשת השואה לדורות הבאים באמצעות הארכיונים, הספרייה, בית הספר המרכזי להוראת השואה, המכון הבין-לאומי לחקר השואה והמוזיאונים ועל ידי הכרה בחסידי אומות העולם. יד ושם בירושלים, הוא המרכז העולמי של העם היהודי להנצחת ששת המיליונים שנרצחו בשואה ומוקד ההתמודדות המתמשכת של כלל האנושות עם השבר של השואה.