חברת theDOCK ערכה יום מיון סופי לתכנית האקסלרציה השנייה

לאחר שניגשו לתכנית כמאה חברות הגיעו לשלב הסופי עשר חברות סטארט-אפ עם טכנולוגיות מתקדמות בתחומי סייבר, בלוקצ׳יין, בינה מלאכותית, IoT ועוד והציגו את מוצריהם בפני פאנל בכירים בהם מנהלים ממארסק, DSV, וארצילה, לוידס רגיסטר ונמל סינגפור


11:37 ,03.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חממת הסטארט-אפים הישראלית בתחום הספנות והלוגיסטיקה theDOCK ערכה ביום חמישי האחרון הליך מיון אחרון עבור עשר חברות סטארט-אפ שהגיעו לשלב הסופי, וזאת לאחר שמעל 100 חברות הגישו יוזמות בתחום הספנות והלוגיסטיקה.

 

מחברת theDOCK נמסר כי ״עשר חברות סטארט-אפים עם טכנולוגיות מתקדמות בתחומי סייבר, בלוקצ׳יין, בינה מלאכותית, IoT ועוד הציגו בפני פאנל שכלל מנהלים ממארסק, וארצילה, לוידס רגיסטר, DSV, נמל סינגפור, קרגו-טק מארין טראפיק ועוד שהגיעו במיוחד מחו״ל על מנת להשתתף בחלק האחרון בתהליך הסינון של חממת הסטארט-אפים theDOCK.

 

מבין עשר החברות המבטיחות ייבחרו 3-4 חברות המעניינות ביותר אשר יתקבלו לתוכנית האקסלרציה של theDOCK ויזכו להשקעה שתימשך ארבעה חודשים בהם ייחשפו לרשת השותפים הבינלאומית של theDOCK בדרך לפיילוט/שותף פיתוח/לקוח מתנסה בדרך לשלב הבא של פיתוח מוצר הסטארט-אפ.

 

מחברת theDOCK נמסר כי ״אבן דרך זו נחשבת לחשובה הקריטית ביותר בחייו של מיזם חדש בדרכו לפרוץ לעולם ולקבל פידבק מהשוק - לא פחות מהשקעה פעמים רבות משמש קטליזטור להצלחתו של מיזם לגייס את ההון הדרוש להתפתחותו״.

 

האירוע בו נכחו גם חברי הוועד המנהל של theDOCK ומשקיעים מעולם ההייטק הינו המשך ישיר של התהליך בו גורמים מהעולם נחשפים לחדשנות וטכנולוגיה ישראלית פורצת דרך כחלק מהחזון של חנן כרמלי, נועה שומן וניר גרצמן למתג את ישראל כאומת הסטארט-אפ גם בתחום הספנות הנמלים והלוגיסטיקה״.