זהו היום העשירי מאז שנפגעה CMA CGM מתוכנות כופר זדונית וחברת הספנות טרם החזירה את השימוש בפונקציות ה- eBusiness שלה ברשת. כעת, בשל מצוקת החברה, היא החלה לתקשר עם לקוחותיה באמצעות חשבון הטוויטר שלה.
נכון לשעה זו האתרים המסחריים של CMA CGM וגם המותגים APL ו-ANL ו-CNC אינם זמינים. במקומם, חברת הספנות הצרפתית התקינה קישור הזמנות מקוון לחשבונות מסחר אלקטרוני קיימים, שיעובד ישירות במערכת הקבוצה ויאושר בדוא״ל על ידי סוכנות מקומית. שירות חלופי זה זמין עבור מכולות יבשות ונמל לנמל. החברה גם מפנה לקוחות לטופס הזמנה ידני וכן לפלטפורמה של INTTRA להזמנת משלוחים.
בשל חוסר התקשורת עם הלקוחות אשר כועסים על המחסור במידע החברה התחילה לענות ללקוחות שפנו אליה דרך הטוויטר וביקשה מהם לפנות אליה במסר פרטי.
עם עדכוני המחסור והלקוחות שמתרגזים יותר ויותר מחוסר השקיפות בנושא תקיפת הסייבר והשלכותיה, חברת CMA CGM החלה לענות על שאלות הלקוחות באמצעות הודעות ישירות בטוויטר במהלך 24 השעות האחרונות.
נזכיר כי מהנדסי ה-IT של החברה ממשיכים לנסות לשחזר את מערכות המחשוב בעקבות מתקפת הסייבר שהחלה ב-28 בספטמבר, יום שני שעבר.