בעדות בפני נציג הסחר האמריקני (USTR) בוושינגטון, הצביע ארגון ה- AAPAעל החסרונות של התעריפים שהוטלו לאחרונה, בעיקר על סין, כחלק ממלחמת הסחר שמנהל ממשל טראמפ."ההשפעה של הרחבת סעיף 301 בנושא המיסוי על מטען וציוד העוברים דרך הנמלים האמריקאים, יהיה משמעותי", אמר קורט נאגל, נשיא ומנכ"ל AAPA.
"סך כל התעריפים המעודכנים לפי סעיף 301 המורחב, על סחורות סיניות ותגובת תגמול של סין, מכסה עד כה כ- 8.4% מהסחר באמצעות הנמלים האמריקניים, בחישוב לפי ערך", הסביר נאגל.
נציין כי ערך המטענים המשונעים בנמלי הים של ארה"ב מוערך בכ- 4.6 טריליון דולרים בשנה והוא מהווה מנוע משמעותי לכלכלת ארה"ב, עם יותר מ- 23 מיליון משרות אמריקניות, וכ- 320 מיליארד דולר במסים פדרליים, מדינתיים ומקומיים.
במהלך עדותו ביקש נאגל כי עסקאות הענק להצטיידות במנופי גשר שנמלי ארה״ב מבקשים לרכוש מיצרנים סינים, להם אין חלופות אמריקאיות, יהיו פטורים מתעריפים.
נציין כי מוקדם יותר החודש חשפה ארה"ב רשימה של כ- 16 מיליארד דולר בשווי סחורות ביבוא מסין, אשר עליהן יוטל מיסוי נוסף בגובה 25 אחוז. תעריפים חדשים אלו נכנסו לתוקף ב -23 באוגוסט.