הוטמעה מערכת CRM ממוחשבת לניהול לקוחות בנמל אשדוד

המערכת הוטמעה בחטיבת לקוחות בחברת הנמל, ומאפשרת לנהל תיק לקוח, לידים ומאגר לקוחות, וזאת בהשקעה מוערכת של רבע מיליון שקל


00:00 ,10.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

המערכת הוטמעה בחטיבת לקוחות בחברת הנמל, ומאפשרת לנהל תיק לקוח, לידים ומאגר לקוחות, וזאת בהשקעה מוערכת של רבע מיליון שקל
 
חברת נמל אשדוד הטמיעה בהצלחה מערכת ממוחשבת CRM Dynamics Microsoft לניהול קשרי לקוחות. כחלק ממגמה ארוכת טווח בנמל לשיפור השירות ללקוח, הוחלט על הטמעתה של המערכת במסגרת פרויקט בהיקף מוערך של כרבע מיליון שקל. פרויקט הטמעת המערכת בוצע בשיתוף חברת גרדיאן מקבוצת מלם-תים.
 
המערכת הוטמעה בחטיבת לקוחות בחברת הנמל, ומאפשרת לנהל תיק לקוח, לידים ומאגר לקוחות. עוד מאפשרת המערכת לאנשי המכירות לבצע פילוח לקוחות על פי תחומי פעילות והיקפם.
 
בנוסף, ניתן לבצע באופן קבוע תחקור של הנתונים ולהציע ללקוחות הצעות עסקיות המותאמות לצורכיהם ופתרונות חדשים ותחרותיים. מערכת המידע מאפשרת ניהול, בקרה ומעקב אחר פניות הלקוחות, החל משלב הפנייה הראשונית, ועד לשלב מתן המענה מטעם החברה.
 
המערכת הוטמעה בהצלחה ביחידות נוספות בחברת הנמל: בחטיבת סמנכ"ל תקשורת תאגידית מומש מודול לניהול קמפיינים, כנסים ואירועים. במחלקת חישובים מומש ניהול פניות בתחום הבילינג, המאפשר קישוריות לגורמים התפעוליים בחברה וביצוע סבב אישורים אלקטרוני ב- Work Flow.
 
מחברת נמל אשדוד נמסר עוד כי בכוונתה להרחיב את יישומה של המערכת למחלקות נוספות בנמל ולפתח ממשקים נוספים למערכות התפעוליות והניהוליות של הנמל.