בנמל אשדוד פתחו שנת פעילות של עמותת "אתגרים"

במסגרת הפרויקט מתקיימים מפגשי פעילות חינוכית-שיקומית לאורך כל שנת הלימודים בשיתוף עם שלושה בתי ספר לחינוך מיוחד ושמונה גני ילדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים


00:00 ,08.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ציינה את פתיחת שנת הפעילות המשותפת עם עמותת "אתגרים", בשיתוף החברה העירונית לתרבות ופנאי, במסגרת אירוע חגיגי שנערך באולם הכנסים הממוקם במרכז המבקרים החדש של החברה. במפגש השתתפו נציגי אגף מנהל חינוך בעירייה, נציגי חברת נמל אשדוד, נציגי החברה העירונית לתרבות ופנאי, נציגי העמותה ומנהלות של בתי ספר וגנים.

חברת נמל אשדוד שותפה בפרויקט משותף עם עמותת "אתגרים" והחברה העירונית לתרבות ופנאי, שנמשך לאורך כל שנת הלימודים. במסגרת הפרויקט מתקיימים מפגשי פעילות חינוכית-שיקומית של חוג "אתגרים", בהשתתפות שלושה בתי ספר לחינוך מיוחד ושמונה גני ילדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, כאשר העבודה עם הקבוצות משתנה בהתאם לגיל, הצרכים והיכולות של משתתפי הקבוצה. מטרתה העיקרית של הפעילות היא סיוע לילדים להתחזק ולרכוש ביטחון עצמי, לשפר את המיומנויות המוטוריות ולשפר מיומנויות תקשורתיות וחברתיות שונות. הפעילות תתחדש במהלך שנת הלימודים הבאה.

נציין כי עמותת "אתגרים" הנה עמותה שלא למטרות רווח שנוסדה בשנת 1995 ע"י גרעין של נכי צה"ל, נכים אזרחיים ואנשי שיקום בכירים, במטרה לשקם פיזית, נפשית וחברתית, ילדים, נוער ובוגרים באמצעות פעילות ספורט אתגרי ונופש פעיל. חזון העמותה הוא שילובם של אנשים בעלי מוגבלויות בחברה ולאפשר להם שוויון הזדמנויות. העמותה פועלת למיצוי הפוטנציאל האישי הגלום באדם, לטיפוח מצוינות וליצירת דימוי חדש וחיובי בקרב ציבור הנכים עצמו ובעיני החברה בישראל.