בגלל השיבושים באשדוד: תורים למשאיות בחיפה

למרות שעיצומי העובדים בנמל אשדוד הסתיימו באופן רשמי בשבוע שעבר, עדיין נרשמות תפוקות עבודה נמוכות בנמל. כתוצאה מכך נרשם דילוג של אניות על אשדוד והגעה לחיפה מה שיוצר פריקה חריגה של ייבוא והמתנות של משאיות בחיפה


14:05 ,19.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

למערכת PORT2PORT נודע כי למרות שעיצומי העובדים בנמל אשדוד הסתיימו באופן רשמי בשבוע שעבר, עדיין נרשמות תפוקות עבודה נמוכות בנמל.

 

לטענת נציג ועד העובדים של נמל אשדוד, הדבר נגרם בשל תקלות רבות במנופים שנגרמות בשל תחזוקה לקויה, אך בשורה התחתונה המצב בשטח גורם לכך שמספר אניות בחרו בשבוע האחרון לדלג על נמל אשדוד ולהגיע לקבל שירות בנמל חיפה. בנוסף, מזג האוויר הסוער שאפיין את נמל אשדוד בסופ״ש האחרון תרם גם הוא לדילוג האניות אל עבר נמל חיפה. 

 

כתוצאה מכך הנהלת נמל חיפה עדכנה את חברות התובלה אודות תנועה ערה מהרגיל של משאיות לכיוון נמל חיפה, זאת בשל פריקת ייבוא בכמות חריגה בסוף השבוע האחרון, וזאת כאמור, בשל דילוג אניות על נמל אשדוד.

 

הנהלת חברת נמל חיפה עדכנה אתמול את נהגי המשאיות כי עובדי נמל חיפה עושים כמיטב יכולתם על מנת לתת שירות למשאיות, אך מעת לעת נאלצים לעצור כניסת משאיות לנמל, וזאת עקב צפיפות ופקקים בתוך הנמל.

 

מקור בנמל חיפה המעורה במצב העניינים ציין כי ״אומרים שצריך ארבעה נמלים בישראל אז נמל אחד שעובד כמו שצריך בטח לא יכול לעמוד בעומס. את הסיבות למצב כדאי לחפש 120 ק״מ דרומית לחיפה״.