אשל ארמוני בוועידת PORT2PORT: יש חברות רבות שמעוניינות לרכוש תשתיות

ועידת PORT2PORT VIRTUAL 2021 יצאה הבוקר לדרך עם מאות משתמשים רשומים שהתחברו למערכת Exporia, נכנסו לביתנים הווירטואליים של מיטב החברות בשוק, ונהנו מדי שעה עגולה מפאנלים וראיונות אישיים בהנחייתו של העיתונאי גיא זהר


14:09 ,17.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

ועידת PORT2PORT VIRTUAL 2021 יצאה הבוקר לדרך עם מאות משתמשים רשומים שהתחברו למערכת Exporia, נכנסו לביתנים הווירטואליים של מיטב החברות בשוק שרשרת האספקה והלוגיסטיקה ונהנו מדי שעה עגולה מפאנלים וראיונות אישיים בהנחייתו של העיתונאי גיא זהר.

 

השידור הראשון החל בפאנל יושבי ראש הנמלים שעסק בתחרות הקרבה בנמלים החדשים.  אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ציין במהלך הראיון כי ישנן חברות רבות שמחפשות להשקיע בתשתיות, וכי מצבה של מדינת ישראל – מדינה שנמצאת במצב של כלכלה צומחת ואוכלוסייה גדלה הוא מצב שמבטיח שימוש בתשתיות.

 

אורנה הוזמן בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד, ציינה בראיון כי היא מחפשת כעת את הלקוח האסטרטגי הבא של הנמל, והצהירה כי ״נמל אשדוד יהיה ערוך ומוכן לתת פייט. יחד עם זאת התחרות היא קשה״.

 

לאחריו שודר פאנל ״תחרות לצד הפרטה – כיצד הנמלים הוותיקים ייתנו מענה לנמלים החדשים?״. במהלך הפאנל התייחס מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, לכוונתה של רשות התחרות לאפשר לנמל מספנות ישראל פעילות תפעולית מעל ל-5% מכלל פעילות המטענים בישראל, ותהה האם המדינה תיקח משהו בתמורה מהמספנות לשם כך, לאחר שנמל מספנות השביח את ערכו והונפק לאחרונה לפי שווי של 1.4 מיליארד שקל.

 

בהמשך היום שודרו פאנלים וראיונות נוספים ומרתקים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר הוועידה, להירשם ולשוטט בין הביתנים הווירטואליים ולצפות בתכנים.