ארה״ב: ״הניו יורקר״ הקדיש את שער המגזין לשרשרת האספקה

לאור הצפיפות בנמלים והעיכובים בשרשרת האספקה והרעש התקשורתי הרב החליט מגזין ה״ניו יורקר״ לפרסם שער מיוחד בו רואים את סנטה קלאוס מושך בחבלי העגינה של אניית מכולות ענקית ומנסה למשוך אותה אל הרציף


10:12 ,01.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

המכולות הריקות בנמל לוס אנג׳לס מקבלות יחס מועדף בפינויים מנמל לוס אנג׳לס לטרמינלים העורפיים וזאת על מנת לפנות מקום למכולות המלאות ולהקל על הצפיפות בנמל.

 

בעקבות הצפיפות בנמלי ארה״ב – בעיקר בנמלי דרום קליפורניה שנחשבים לשער הכניסה העיקרי לסחורות מסין ומאסיה – בחודשים האחרונים המגזר הקמעונאי בארה״ב דיווח עשרות פעמים על עיכובים באספקת מוצרים למדפים ומספר חברות קמעונאיות גדולות אף החליטו לחכור אניות משל עצמן לטובת זירוז הגעת המטענים לארה״ב.

 

הנושא זלג גם לציבור האמריקאי שנמצא כעת בקדחת שיא לקראת עונת החגים שמלווה באופן מסורתי ברכישות רבות של מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים ועוד.

 

לאור הרעש התקשורתי הרב החליט מגזין ה״ניו יורקר״, מגזין שבועי היוצא בניו יורק ונחשב לבעל מוניטין רב, לפרסם שער מיוחד בו רואים את סנטה קלאוס מושך בחבלי העגינה של אניית מכולות ענקית ומנסה למשוך אותה אל הרציף.  

 

נזכיר כי לאחרונה אפילו הממשל האמריקאי התערב במשבר בראשותו של הנשיא ג׳ו ביידן והוחלט על מעבר לפעילות של 24/7 בכל הסקטורים הקשורים לשינוע מטענים, קרי נמלים, חברות ספנות, מסופי מכולות, חברות הובלה ביבשה וברכבת ועוד. עם כניסת התכנית לתוקף, לפני שלושה שבועות, דווח על הקלה בעומסים ועל שיפור בתנועת המטענים אל החברות הקמעונאיות.