MSC Cruises חוזרת להפליג

אמש יצאה הפלגת בכורה של החברה כאשר אנית הקרוזים MSC Grandiosa יצאה למסלולה מנמל גנואה שבאיטליה. זוהי ההפלגה הראשונה של החברה מאז פרוץ נגיף הקורונה


13:33 ,17.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אניית הקרוז MSC Grandiosa, מצי האניות של ענקית ההפלגות הנופש MSC Cruises, פתחה אתמול לראשונה את עונת הקרוזים של החברה מאז פרוץ נגיף הקורונה.

 

בחברה ציינו שהאניה הטמיעה את פרוטוקול הבריאות והבטיחות של החברה והאורחים הראשונים החלו אתמול לפנות בוקר לעלות לסיפון ספינת הדגל של MSC Cruises בנמל גנואה, איטליה. הנוסעים הגיעו למסוף הנוסעים על פי משבצות הזמן שהוקצו להם, ועברו על פי נהלי הסינון האוניברסאליים החדשים על פי פרוטוקול הבריאות והבטיחות של החברה עצמה, הכולל בדיקת טמפרטורה, סקירה רפואית של שאלון בריאות ובדיקת ספוגית COVID-19 אנטיגן לכל אורח לפני העלייה לאניה. לאחר השלמת הצעדים הללו וקבלת תוצאות הבדיקה כשהם בטרמינל, אורחים שהיו כשירים להפליג עלו על סיפון האניהבהתאם לנהלי הבריאות והבטיחות החדשים, הכוללים תברואה של מזוודות יד וכבודה.

 

עוד נמסר כי כל האורחים קיבלו צמיד מיוחד המספק להם לבצע מגוון פעולות ללא מגע בזמן שהם על הסיפון כמו פתיחת תא הנוסעים או ביצוע תשלומים וגם יסייעו להקל על קרבה והתחקות במגעים במידת הצורך.

 

בנוסף, במהלך כל השבועות האחרונים, כל אנשי הצוות עברו אמצעי בדיקת בריאות מחמירים באופן דומה, שכללו 3 בדיקות COVID-19 בשלבים שונים וכן תקופת בידוד לפני תחילת תפקידם. לאחר מכן ייבדק כל אחד מאנשי הצוות באופן קבוע ומעקב אחר בריאותם.

 

עונת הקרוזים של MSC תכלול בשלב הראשון את הפעלת שתי ספינות הדגל של החברה, האניות MSC Grandiosa ו- MSC Magnifica, והן ישוטו ביעדים בים התיכון. במסגרת ההפלגות תציע החברה לאורחים חופשות שייט מלאות בחוויה מלאה עם ההזדמנות לגלות חמישה יעדים שונים במהלך שייט של 7 לילות.

 

כאמור, שתי הספינות יהיו הראשונות ליישם פרוטוקול מקיף חדש לבטיחות שאושר על ידי הרשויות הלאומיות הרלוונטיות מהמדינות שאותן יפקדו האניות.