נמל חיפה מדווח על רווח של 25 מליון שקל בשנת 2002
הדו"ח הכספי של נמל חיפה לשנת 2002 מראה על עודף הכנסות מעל ההוצאות בסכום של כ- 25 מליון ₪ (834 מליון ₪ הכנסות, מול 809 מליון ₪ הוצאות), זאת לפני ניכוי תשלום הקדמת התמלוגים לממשלה בסך של כ- 307 מליון ₪, המהווה את חלקו של נמל חיפה, מתוך סכום כולל של 650 מליו
00:00 ,10.03.2003
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי הדו"ח הכספי של נמל חיפה לשנת 2002 מראה על עודף הכנסות מעל ההוצאות בסכום של כ- 25 מליון ₪ (834 מליון ₪ הכנסות, מול 809 מליון ₪ הוצאות), זאת לפני ניכוי תשלום הקדמת התמלוגים לממשלה בסך של כ- 307 מליון ₪, המהווה את חלקו של נמל חיפה, מתוך סכום כולל של 650 מליון ₪ שרשות הנמלים והרכבות העבירה לכיסוי גרעונות בתקציב המדינה. ההוצאות כוללות תמלוגים שוטפים לממשלה בסך של כ- 91 מליון ₪.
הכללת סכום הקדמת התמלוגים בהוצאות הנמל מותיר את הנמל עם גרעון של 282 מליון ₪ בשנה המדווחת (שנת 2001 הסתיימה בעודף של 53 מליון ₪).
התקציב השוטף של הנמל בשנת 2003 מבוסס על הכנסות צפויות של כ- 814 מליון ₪ מול הוצאות בסכום של כ- 792 מליון ₪, דהיינו בסוף השנה צפוי עודף של כ- 22 מליון ₪.
עוד נמסר כי תנועת המטענים בנמל חיפה הסתכמה ב- 2002 בכ- 17.1 מליון טון (לעומת 16.7 מליון טון בשנה הקודמת). על פי תחזית המטענים לשנה זו, הנמל צפוי להגיע לכמות של 18.3 מליון טון כשמתוכם כ- 923 אלף מכולות TEU.
מר יוסי רוזנטל, דובר נמל חיפה, מוסר כי תוכניות הפיתוח בפניהן ניצב הנמל בשנים הקרובות (הבולטת שבהן – הקמת נמל הכרמל) בשילוב ניהול עם אוריינטציה שיווקית ומוטיבציה תחרותית בקרב ההנהלה והעובדים, מיועדות לשדרג את מעמדו הבינלאומי של נמל חיפה ולקדמו לשורת הנמלים המובילים בעולם.
הכללת סכום הקדמת התמלוגים בהוצאות הנמל מותיר את הנמל עם גרעון של 282 מליון ₪ בשנה המדווחת (שנת 2001 הסתיימה בעודף של 53 מליון ₪).
התקציב השוטף של הנמל בשנת 2003 מבוסס על הכנסות צפויות של כ- 814 מליון ₪ מול הוצאות בסכום של כ- 792 מליון ₪, דהיינו בסוף השנה צפוי עודף של כ- 22 מליון ₪.
עוד נמסר כי תנועת המטענים בנמל חיפה הסתכמה ב- 2002 בכ- 17.1 מליון טון (לעומת 16.7 מליון טון בשנה הקודמת). על פי תחזית המטענים לשנה זו, הנמל צפוי להגיע לכמות של 18.3 מליון טון כשמתוכם כ- 923 אלף מכולות TEU.
מר יוסי רוזנטל, דובר נמל חיפה, מוסר כי תוכניות הפיתוח בפניהן ניצב הנמל בשנים הקרובות (הבולטת שבהן – הקמת נמל הכרמל) בשילוב ניהול עם אוריינטציה שיווקית ומוטיבציה תחרותית בקרב ההנהלה והעובדים, מיועדות לשדרג את מעמדו הבינלאומי של נמל חיפה ולקדמו לשורת הנמלים המובילים בעולם.
עשוי לעניין אותך
מכון היצוא יוזם קורס בשינוע חומרים מסוכנים ביבשה, בים ובאויר
עמוס רון נפגש עם ועדי נמל חיפה לדיון בפרשת הבירור המשמעתי ל- 4 בכירים
חברת Molax-Line שבקוריאה מינתה את ג'קי ליין כסוכנה בישראל
חברת אינפופק משיקה שירות חדש להצגת סטטוס מטעני אוויר באתר port2port
מנכ"ל משרד התמ"ס, רו"ח אמיר חייק, ביקש להשתחרר מתפקידו
חברת ממן הוסמכה לתקן ישראלי 18001 ניהול הבטיחות והגהות של מכון התקנים הישראלי