נמל חיפה: לקוחות גדולים יעודכנו בדוא"ל במצב האוניות ותכנית העבודה בנמל

נמל חיפה פרסם, כחלק ממדיניות הנמל "עם הפנים ללקוח" שרות חדש המיועד ל-50 הלקוחות הגדולים של נמל חיפה (חוג לקוחות הפלטינה של נמל חיפה).


00:00 ,11.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נמל חיפה פרסם, כחלק ממדיניות הנמל "עם הפנים ללקוח" שרות חדש המיועד ל-50 הלקוחות הגדולים של נמל חיפה (חוג לקוחות הפלטינה של נמל חיפה).

באמצעות שרות חדש זה יקבלו 50 הלקוחות הגדולים והנאמנים של נמל חיפה פעמיים ביום באמצעות דוא"ל מידע עדכני על הפעילות התפעולית בנמל. המידע כולל: 1) תוכנית עבודה יומית 2) מפה גראפית של "מצב אוניות עוגנות ברציפים".

מיחידת השיווק נמסר כי שירות זה הינו תולדה של צרכי הלקוח כפי שבאו לידי ביטוי בביקורים שנערכו ע"י יח' השיווק אצל לקוחות הנמל. הפיתוח המקורי הינו של ר' יח' המחשוב נמ"ח שלמה שבתאי אשר בעקבות ההצלחה של שירות זה שוקד כבר על פיתוח הדור הבא ומודלים מתקדמים של שרות ללקוחות הנמל כגון: אפשרות שהלקוח יצפה באמצעות צג המחשב במתרחש ברציפי הנמל וכן אפשרות לקבל סטטוס מכולה באמצעות SMS.

לדברי יחידת השיווק המידע השקוף יוביל להתייעלות,תכנון מיטבי של השרשרת הלוגיסטית ובסופו של דבר חסכון בעלויות שהינו הדבר החשוב ביותר ללקוח. המידע המוצג הינו אמין, עדכני וזמין ולפיכך יאפשר לכל לקוח לדעת את סטאטוס פעילות האוניה בה נמצא המטען שלו.
בנוסף שקיפות זו תאפשר זרימת מידע זהה בין כל הגורמים הרלוונטיים בשרשרת קרי יבואן/יצואן, סוכן המכס, סוכן האוניה והמשלחים.