נמל אשדוד: תעודת הוקרה מטעם IBM

זאת בעקבות הטמעה מוצלחת של מערכת מידע לבינה עסקית בחברת הנמל במסגרת פרויקט רב שנתי בשווי של כ-800 אלף שקל


00:00 ,08.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת בעקבות הטמעה מוצלחת של מערכת מידע לבינה עסקית בחברת הנמל במסגרת פרויקט רב שנתי בשווי של כ-800 אלף שקל
 
חברת נמל אשדוד קיבלה השבוע תעודת הוקרה מיוחדת מטעם חברת IBM במסגרת כנס IBM Cognos Performance Event 2009. חברת הנמל היא החברה הראשונה והיחידה בארץ עד כה שהטמיעה ויישמה בהצלחה את המערכת המורכבת, תוך שילוב מערכות תפעוליות של SAP.
 
תעודת ההוקרה הוענקה לחברה בעקבות הטמעה מוצלחת של מערכת מידע לבינה עסקית (BI) באמצעות תכנת COGNOS במסגרת פרויקט רב שנתי, שהוערך בכ-800 אלף שקל. המערכת נבנתה בתצורה של פורטל ומשמשת ככלי עזר לדרג הניהולי הבכיר, במעקב מקוון אחר ביצוע יעדי החברה והתוכנית האסטרטגית שלה באמצעות ממדים. את תהליך הטמעת המערכת בנמל הוביל איציק בלומנטל, סמנכ"ל מטה ומחשוב בחברת נמל אשדוד.
 
לדברי ניצב בדימוס יעקב רז, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד ממשיכה להוכיח את עצמה כמתקדמת ביותר בענף, מתעדכנת בחידושים ונמצאת בחזית הטכנולוגיה. אני מודה לעובדי חטיבת מטה ומחשוב בחברה, שעבודתם המאומצת סייעה בהטמעה יעילה של המערכת המתקדמת, בזכותה אנו נותנים מענה עסקי מלא לכלל לקוחותינו".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הוסיף כי "המערכת מאפשרת להנהלת החברה להתעדכן באופן מיידי ומתמשך בביצועי החברה. עדכונים אלה מאפשרים את ייעול המעקב אחר ביצוע תוכניות העבודה, העמידה ביעדי התקציב והתוכנית האסטרטגית. פעולות אלה מקנות לחברת הנמל יתרונות רבים על פני מתחרותיה, ומחזקות את יכולותיה העסקיות".
 
יואב יפה, מנהל תחום קוגנוס ב-IBM ישראל, ציין בטקס כי "הייחוד של הפרויקט שנעשה בחברת נמל אשדוד בא לידי ביטוי בכך שנבנתה מערכת בתצורה של פורטל אינטרנטי המשמש ככלי עזר לדרג הניהולי הבכיר בחברה, וזאת באמצעות מעקב מקוון אחר ביצוע יעדי החברה והתוכנית האסטרטגית שלה".