נמל אשדוד: שירות חדש - שאילתת מכולות מלאות

חברת נמל אשדוד תספק באמצעות אתר האינטרנט שלה מידע עדכני ללקוחותיה כגון מספר מצהר, שם האונייה, סוכן האונייה, אורך וסוג המכולה, האיתור, הקו, כמות המכולות ועוד


00:00 ,31.01.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד תספק באמצעות אתר האינטרנט שלה מידע עדכני ללקוחותיה כגון מספר מצהר, שם האונייה, סוכן האונייה, אורך וסוג המכולה, האיתור, הקו, כמות המכולות ועוד
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי היא תפעיל שירות חדש ללקוחותיה במסגרתו יוכל כל לקוח להתעדכן במלאי המכולות המלאות שלו המאוחסנות בנמל. לקוחות הרשומים לשירותים המקוונים באתר האינטרנט של נמל אשדוד יוכלו לקבל מידע חיוני, שעד כה לא היה זמין בצורה מקוונת, באתר. נתוני המכולות יתעדכנו באופן שוטף מדי 10 עד 15 דקות.
 
מחברת נמל אשדוד נמסר עוד כי השירות מספק דו"ח מפורט המאפשר צפייה בנתונים העיקריים כגון כיוון, מספר מצהר, שם האונייה, סוכן האונייה, אורך וסוג המכולה, האיתור, הקו וכמות המכולות, כאשר קיימת אפשרות לקבל פירוט נוסף באמצעות לחיצה על מספר המצהר. במצב זה, יוכל הלקוח לצפות בדו"ח מפורט (בפורמט אקסל) המציג את מלאי המכולות המלאות שנמצאות בנמל ושייכות לסוכן האוניה. במידה והסוכן המבקש הינו סוכן מתפעל, ניתן לראות את כל הפרטים התפעוליים של המכולות השייכות לשותפים במצהר זה. בנוסף, יכלול השירות אפשרות "הורד לקובץ", המאפשרת ייצוא של קובץ אקסל הכולל את מלאי המכולות של הסוכן בנמל אשדוד, מכל המצהרים.
 
לדברי יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, "שימוש בשאילתת המכולות המלאות יאפשר ללקוחות החברה, המנויים לשירותים המקוונים באתר האינטרנט של החברה, לקבל מידע אמין ועדכני על מלאי המכולות שלהם. חברת נמל אשדוד עושה מאמצים כל העת על מנת להציע ללקוחותיה שירותים נוחים ומתקדמים טכנולוגית".
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "השירות החדש נועד לאפשר חיסכון בזמן ובמשאבים, ומוצע במסגרת סל השירותים המקוונים שאנו מציעים ללקוחות החברה ולגורמים נוספים שאנו עובדים עמם, כמו למשל הדרכת בטיחות מקוונת לנהגים. אנו נמשיך לפעול, לשפר ולייעל את השירותים המוצעים ללקוחותינו".