נמל אשדוד קיים כנס לעובדי נמל המתנדבים למען הקהילה באשדוד

בשבוע שעבר התקיים בנמל אשדוד טקס מתנדבים, ובו בירך מנהל הנמל שאול רותם, עשרות עובדים וחברי הנהלה, שהתנדבו במהלך השנה החולפת במסגרות שונות למען קהילת העיר אשדוד. רותם ציין כי היוזמה מתקבלת בברכה אצל העובדים, ומחזקת את קשרי העבודה בין העובדים לבין עצמם.


00:00 ,06.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר התקיים בנמל אשדוד טקס מתנדבים, ובו בירך מנהל הנמל שאול רותם, עשרות עובדים וחברי הנהלה, שהתנדבו במהלך השנה החולפת במסגרות שונות למען קהילת העיר אשדוד. רותם ציין כי היוזמה מתקבלת בברכה אצל העובדים, ומחזקת את קשרי העבודה בין העובדים לבין עצמם. הוא ציין כי רק לפני שנתיים עמד מספר המתנדבים על כ- 15 ואילו כיום מתנדבים למעלה מ- 50 עובדים.
 
מדובר במפעל התנדבותי שהחל לפעול לפני כשנתיים בעידודה של הנהלת הנמל. במסגרת פעילות זו מעודד הנמל את עובדיו, באמצעות פעילות התנדבותית, לחזק את הקשר בין הקהילה והארגון, במסגרות שונות ובינהם התנדבות במד"א ובמשטרה, בבתי חולים, סיוע לנוער במצוקה, חיזוק הקשר עם בתי הספר.
 
דובר הנמל, מר יגאל בן זיקרי, ציין שמהפעילות ההתנדבות יוצאים כולם נשכרים. לדבריו, ההתנדבות מחזקת אצל העובדים את תחושת השייכות לקהילה והסובב אותה ואת האכפתיות הזו הם מביאים איתם גם לעבודה ובכך גם הנמל יוצא נשכר. הוא הוסיף כי המתנדבים נחשפים לעולמות וצורות חשיבה אחרות, מעבר למקום העבודה, וזה, לדבריו, תורם לאישיות שלהם וכמובן, גם למקום עבודתם.
 
"מאחר והנמל הוא ארגון מאד מרכזי בעיר אשדוד, אנו רואים בפעולות ההתנדבות סוג של מחוייבות חברתית שלנו לקהילה", אמר איציק בלומנטל, סגן מנהל למינהל, בנמל אשדוד, המתנדב במד"א כבר קרוב ל- 20 שנה.
 
בלומנטל החל לפני כשנתיים ללמוד בקורס פרמדיקים מתנדבים, הנמשך שנתיים ובמסגרת זו הוא התייצב באמצע השבוע במשמרות ערב ולילה בניידת טיפול נמרץ באשדוד ובסוף השבוע במשמרת ערב או לילה נוספת. הלימודים בקורס היו רצופים ובתקופת המבחנים לקח בלומנטל, על חשבון ימי החופשה שלו, ימי חופש שבהם למד לקראת ההסמכה. הוא ציין כי במד"א מתנדבים עשרות של עובדי נמל נוספים.